Ik heb een erg onregelmatige cyclus, het varieert tussen 23 en 37 dagen.. Dus ik heb het gemiddelde als nod aangehouden, maar denk dat mijn nod officieel vandaag of morgen is..
Hoi meid, ik heb af en toe kleine steekjes rechts dood eng vind ik dat pfff er zijn er veel die dat hebben maar ook veel die t niet hebben. Ik ben zo bang dat t weer niet goed zit.
Positief blijven is denk ik toch het beste. Ik het het ook meer aan één kant. Het komt vast allemaal goed! We kunnen alleen maar afwachten!! Succes meid! Ik hou je even in de gaten...
Ja dat is ook zo. T is ook geen pijn te noemen ofzo gewoon spannend pfff haha. Ja ik hou jou ook in de gaten meid
Nou ik ben net bij de gyn geweest, er t vruchtje zit in ieder geval in de baarmoeder en niet weer in de eileider!!!!!! Over twee weken terug hihi kijken of t hartje klopt xxx
Dag dames, Mij zakt de moed weer in de schoenen. Vorige week meerdere positieve testen gehad. Helaas waren het geen knal testen. Mijn ha zei ook al is het streepje nog zo licht, je bent zwanger. Gisteren en vandaag nog eens getest en beide zijn omo-wit. Ik heb nog steeds last van alle kwaaltjes en mijn ongi komt er niet aan. Wat moet ik nou? Kan het zijn dat ik toch gewoon zwanger ben?
Heb je dezelfde testen gedaan of anderen? Misschien hebben deze testen meer hcg hormoon nodig dan die anderen?
eja, dan kan ik je niet helpen helaas. Ik zou eens bij het forum van de verloskundige vragen of het kan zijn dat je hcg bijvoorbeeld schommelt of dat zij misschien een verklaring hebben.