Op t wachtbankje...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door onzewonders, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Wanneer is je NOD dan ??

2. NW83

NW83 Actief lid

19 sep 2011
    148
    0
    0
    Groningen
    Ik heb een erg onregelmatige cyclus, het varieert tussen 23 en 37 dagen.. Dus ik heb het gemiddelde als nod aangehouden, maar denk dat mijn nod officieel vandaag of morgen is..

3. Hoi meid, ik heb af en toe kleine steekjes rechts dood eng vind ik dat pfff er zijn er veel die dat hebben maar ook veel die t niet hebben. Ik ben zo bang dat t weer niet goed zit.

4. NW83

NW83 Actief lid

19 sep 2011
    148
    0
    0
    Groningen
    Positief blijven is denk ik toch het beste. Ik het het ook meer aan één kant. Het komt vast allemaal goed! We kunnen alleen maar afwachten!! Succes meid! Ik hou je even in de gaten...

5. Ja dat is ook zo. T is ook geen pijn te noemen ofzo gewoon spannend pfff haha. Ja ik hou jou ook in de gaten meid

6. Nou ik ben net bij de gyn geweest, er t vruchtje zit in ieder geval in de baarmoeder en niet weer in de eileider!!!!!! Over twee weken terug hihi kijken of t hartje klopt xxx

7. NW83

NW83 Actief lid

19 sep 2011
    148
    0
    0
    Groningen
    Prachtig nieuws, super!!! Nu op naar de echo! x

8. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Super !! Gefeliciteerd !! Over twee weekjes kan je de beeb gewoon horen en zien !! Wauwww !!

9. Jaaaaa echt super kan niet wachten! Xxx

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Anneke dat is goed nieuws zeg, gefeliciteerd!!!!
    En binnenkort het heerlijke rikketikje horen!

11. Dankjewel meid!!!! Jaaaaa ik hoop t zo xxxx

12. NW83

NW83 Actief lid

19 sep 2011
    148
    0
    0
    Groningen
    Dag dames,

Mij zakt de moed weer in de schoenen. Vorige week meerdere positieve testen gehad. Helaas waren het geen knal testen. Mijn ha zei ook al is het streepje nog zo licht, je bent zwanger.
    Gisteren en vandaag nog eens getest en beide zijn omo-wit. Ik heb nog steeds last van alle kwaaltjes en mijn ongi komt er niet aan. Wat moet ik nou? Kan het zijn dat ik toch gewoon zwanger ben?

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Heb je dezelfde testen gedaan of anderen? Misschien hebben deze testen meer hcg hormoon nodig dan die anderen?

14. NW83

NW83 Actief lid

19 sep 2011
    148
    0
    0
    Groningen
    Bedankt voor je reactie. Ik heb dezelfde testen gebruikt.. Snap er echt helemaal niks van..

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    eja, dan kan ik je niet helpen helaas. Ik zou eens bij het forum van de verloskundige vragen of het kan zijn dat je hcg bijvoorbeeld schommelt of dat zij misschien een verklaring hebben.

16. Hee gadver wat n onzekerheid nw83!!! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt xxx

Deel Deze Pagina