Omdat ik het de vorige keer leuk vond om meiden (die het goed kunnen gebruiken) hier blij te maken met overtollige spullen. Wil ik het nog een keertje aanbieden. Ik heb over: * 2 thermoskannen * babyzwemband zo`n oranje v/d Hema * 2 wc verkleiners (witte v/d Hema en 1 met bloemtjes v/d kruidvat) * leuk dienblad als klok (uit een kerstpakket) * kleding voor een meisje dat maat 104 draagt, bouw smal/normaal gebouwd meisje. Mijn dochter van 1.06 en 16 kg past het allemaal, de maten die erin staan verschillen van mt86 t/m 116. Het zijn vrijwel enkel korte en lange zomerbroeken, maar dankzij krijgertjes heeft ze heel erg veel korte broeken en lange vooral witte broeken. En die gaat ze toch niet allemaal dragen daarom willen we er graag iemand blij mee maken die het niet ruim heeft. Verder nog een paar hemdjes (die draagt ze ook niet vaak) en rokjes. Maak ik hier iemand blij mee?
Er was via pb al iemand eerder, als zij het inderdaad goed gebruiken kan is de kleding al vergeven. Overigens over de wc verkleiners: Ze zijn allebei ongebruikt: dochter wilde niet op het potje en niet op de verkleiner, maar gewoon zo op de wc met een krukje n zoon heeft maanden een potje gebruikt en ging daarna ook gewoon op de wc met het krukje.