Dat als je naar je kind kijkt je soms wel kan huilen van geluk en ultieme verliefdheid! Soms heb ik ook echt behoefte aan mijn momenten van rust maar hij kan zo lekker spelen dat ik echt er uren naar kan kijken of als hij bijvoorbeeld slaapt. Gister heeft hij 2 uur in de kinderstoel buiten gezeten bij opa en oma tijdens de BBQ. Hij was constant vrolijk en zat lekker mee te eten. Ik was zo trots! Zaterdag avond hadden we ook zo'n heerlijk moment. Papa was weg naar een borrel en samen hebben we tv gekeken. Hij ging lief tegen me aan zitten en ik kon zo wel dagen blijven zitten (hij helaas niet haha). Daarna naar bed gebracht, wat soms een hele strijd is omdat hij van alles wil. Maar nu ging hij weer lekker bij me zitten, vrolijk beetje spelen op bed en ging daarna lief slapen. Ik hou van zulke momenten!
ja heerlijk he! ik slaap samen met mijn zoontje op 1 kamer en kan altijd heerlijk kijken als hij ligt te slapen in zijn bedje maakt de minder leuke momenten wel weer goed liefsz
heerlijk he!! ik probeer daar ook vaan aan te denken als ze weer van die ik heb niet genoeg behang op de muren momenten heeft hihihi
Ach misschien zijn deze momenten daarom zo leuk! Omdat je inderdaad ook strijd kan hebben en hoe! haha
Heb ik bij beiden meerdere malen per dag en zelfs snachts . Gisteren zat ik naast M vanwege nachtmerrie en heb lekker een traantje gelaten omdat ze een beetje lag te snurken. En T geeft me altijd zo'n gulle lach als ik snachts zn kamertje binnen kom *smelt*
Ik heb het elke dag en heb vaak tranen in mijn ogen als ik haar knuffel, vasthou of kijk zoals ze ligt te slapen... Gevoelens die ik niet eerder had, die ik niet kende voordat ze geboren was. Eindeloze vlagen van geluk, trots en liefde. Pffffffff schiet er alweer vol van nu!!
ow ik herken dit zo.. T ene moment heb je soms zoiets van "zucht, kan je niet even slapen, of jezelf vermaken" en t andere moment (bij mij vaak als hij dan slaapt) mis ik hem en wil ik even knuffelen! Maar zeker meerdere keren per dag sta ik te janken van geluk, van liefde, en een onbeschrijvelijk gevoel wat mijn ventje mij keer op keer geeft, zo trots en gelukkig word ik van hem!
Jaa heel herkenbaar! Dan zal ik het liefst van de daken willen schreeuwen hoe geweldig mijn zoontje is En grappig en schattig en lief en slim en.. ik hou maar op want kan nog wel uren doorgaan
Oh wat schattig is dat hè, van die momenten ! Ik kan dan ook helemaal smelten. Kan sowieso uren naar mijn meisje kijken en genieten van alles dat ze doet en zegt etc. Soms kan ik haar ook wel achter het behang plakken hoor... Is maar goed dat wij geen behang hebben Maar het is oh, zo vertederend als ze af en toe helemaal in me weg wil kruipen en dan tegen me aan gaat hangen met haar tutkonijntje in haar hand, duimpje in de mond. Zo schattig ! Ben ook helemaal verliefd op dat lieve kleine wezentje
Ik heb dat elke dag. Ik ben zo ongelooflijk gek op mijn zoontje, hou zoveel van hem. Zo'n gevoel heb ik niet eerder gevoeld. Ik zeg altijd maar: het zit zo diep, het komt echt uit mijn tenen.
Ja heerlijk, als ze bijvoorbeeld bij me drinkt en me helemaal gelukzalig aankijkt met haar grote ogen, prachtig. Of als ze begint terug te praten wat ze nu doet, dan springen de tranen echt in mijn ogen, dat klinkt zo lief!!
O ik heb het ook elke dag en zeg dan ook tegen mezelf en mijn man (zoals jullie vast ook allemaal doen ) dat wij echt het leukste meisje van de hele wereld hebben. Kan idd helemaal volschieten als ze zo heerlijk zelf aan het spelen is, of druk bezig is de katten een speeltje te geven (die dan de hele tijd weglopen). En helemaal als ik 's avonds, als wij naar bed gaan, nog even haar kamertje inloop, haar speentjes en poppetjes in haar bedje leg en naar een zoet slapend meisje kijk.
Hij knuffelt zo heerlijk met zijn hele lichaam. Kan zichzelf helemaal overgeven aan het knuffelen. Dan voel ik me zo fantastisch. Of die glimlach als ik 's ochtends zijn slaapkamer binnenkom. Of als ik hem ophaal van het kdv. Net zat hij helemaal gelukkig te zijn op de bank. Gewoon omdat het gelukt was op de bank te klimmen. Zo gaaf!!!! Juist die simpele dingen maken het leven zo mooi.
Heeel heeel erg herkenbaar. Elke dag heb ik wel eens z'n moment. Intens genieten. En als me man en ik hem samen s'avonds op bed leggen. En dan weer beneden zijn, dan kijken we elkaar aan de smelten we allebei. Hihihi Heerlijk om zo trots te zijn om je kanjer. Ik kende dat gevoel ook niet hiervoor. Dit gevoel krijg je pas als je er 1 rond heb lopen.
Ik denk dat elke ouder dit wel heeft... ik in ieder geval wel. En ik merk dat het alleen maar erger wordt nu hij groter wordt. Hij gaat nu steeds meer dingen doen die mij vertederen. Zoals proberen mee te zingen met de teletubbies, dingen nazeggen in babytaal, lopen langs de tafel, of zijn armpjes om me heen slaan en mij platknuffelen. Te zien dat hij een blij en gelukkig kind is, en dat hij ervan geniet om bij ons te zijn. Dat gevoel dat je daarvan krijgt, is echt met niks te vergelijken. En ja, ik jank me af en toe helemaal te pletter van geluk en ontroering
vanmorgen nog een mascara uitlek momentje gehad. ze ging zelf eten heel netjes met haar lepeltje en na elk hapje zei ze mmmmmmmmmmmen dan haar handje naast haar gezicht schudden. echt superlieffie. vanmiddag met die warmte alleen een luiertje aan in bed en toen haalde ik er uit bedje stond ze rechtop in dr blootje kijk mama uit uit
Geweldig zijn die smeltmomenten! Vanavond nog.. Dochter wilde weer eens niet naar bed, heeft ze vaak last van de laatste tijd. Uiteindelijk nog maar wat laten drinken (borstvoeding). Toen ze klaar was, ging ze naast me op bed zitten en legde haar handje op mijn hoofd. Heel lief. Manlief kwam binnen en smolt ook helemaal