Mrs. Ongeduld hier

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door CynthiaB, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Argh. Soms word ik echt gek van mezelf.
    Morgen is mijn laatste dag Orgametril, en dan moet ik nog een maand wachten tot ik weer mag gaan proberen! Een MAAND! Ik weet niet hoe ik die tijd ga doorkomen hoor!

We hebben al in maart besloten dat we voor een kindje wilden gaan, maar tegen de tijd dat we serieus mogen, is het al juni! Voorlopig mag ik nog helemaal niet klagen, omdat er mensen zijn die al jaren bezig zijn, maar dat niets doen en afwachten is echt killing hoor!

Sorry, maar ik moest even klagen.

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    als de wens er eenmaal is dan ben je ook ongeduldig ongeacht hoe lang je bezig bent wijfie.
    Ga leuke dingen plannen zodat de tijd sneller gaat. En zo min mogelijk hier komen hihi maar ja dat lukt vast niet.
    Elke dag zie ik weer mijn banner en denk he bah nog 10 dagen, 9 dagen enz enz hihi

3. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Hier nog zo'n meut hoor hihihihi.
    We gaan weer op naar ronde 4!

4. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha...ik had al gemerkt dat ik niet de enige ben die ongeduldig is.

Maar ja, die komende maand dat ik niet mag klussen...dat wordt nog lastig hoor.

5. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Hmmm....je bent niet de enige....
    We gaan voor ronde 2 de volgende maand...vandaag ongi geworden...
    Hang on!

Susi

6. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Ik ook net aan ronde twee begonnen! ;) Deze week had ik vrij, dus ook te weinig aan mn hoofd... dusss veel aan gedacht en idd ook veel te ongeduldig...
    'gelukkig' volgende week gewoon weer werken en dan maar hopen dat ik voordat ik t weet met een positieve test in mn handen sta ;)

7. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Kan iemand me trouwens uitleggen hoe dat met die pendels zit (wat bij veel mensen onderaan het bericht staat)? Hoe werkt dat?

Deel Deze Pagina