Hallo meiden... Even een vraagje... Juli 2010 ben ik gestopt met de pil. In maart 2011 heb ik een miskraam gehad. Het heeft toen even geduurd maar ik word nu sinds 3 maanden weer gewoon ongesteld. Heb cyclussen tussen de 35-45 dagen. Ik doe ook ovulatietesten en heb wel gewoon elke keer een eisprong. Nou klussen we regelmatig (voor, tijdens en na de eisprong) maar ik ben nu weer ongesteld geworden.:x Vinden jullie dat ik naar de HA moet of ben ik gewoon heel erg ongeduldig??? We zijn t nu ruim een jaar aan t proberen en sommige mensen raden me aan om naar de HA te gaan, anderen zeggen dat t niet nodig is omdat ik wel zwanger ben geweest en ik gewoon geduld moet hebben. Wat vinden jullie???
je moet doen wat jezelf prettig vind als jij voor je gemoedsrust liever onderzoeken wilt en misschien de mmm inwilt gaan kun je dat alijd overleggen met de ha als je het nog even aan wilt kijken kun je gewoon wachten
Omdat je al een keer zwanger bent geraakt, zou ik je nog niet meteen zorgen maken. Ook omdat je weet dat je elke keer ongesteld wordt. Ik ben nogal vrij vlug naar de gynaecoloog gegaan omdat ik helemaal niet ongesteld werd en ook geen eisprong had. Als je er écht heel fel met zit, kan je wel gaan. Als je weet dat je je dan geruster gaat voelen kan een bezoekje geen kwaad. Maar je echt zorgen maken zou ik zeker en vast nog niet doen. Onze gynaecoloog zei dat we minstens een jaar moesten proberen (ook al kreeg je elke maand een eisprong). Heeel veel succes en ik duim voor je dat je snel zwanger mag worden!