Hallo allemaal, Even voorstellen, ik ben Mireille hen ben na mijn laatste zoon in 1998 gesteriliseerd. ik had toen al twee kids. Met mijn nieuwe partner in 2009 begonnen met eerste ivf poging. ik was toen 38, veel eitjes had ik niet en uiteindelijk maar 1 bevrucht, na terugplaatsing had ik voor mijn gevoel al heel snel door dat ik zwanger was, vooral aan mijn borsten, na 10 dgn een digitale test gedaan en ja hij was postitief. 21 dec 2009 is onze zoon semijns geboren met een spoedkeizersnede maar nu een gezonde peuter van bijna drie. Ik heb afgelopen zondag tp gehad van 1 bevruchte eicel, de donderdag ervoor de punctie gehad. ik zit nu op dag vijf na de tp en voel nu niks. Zit al dagen het forum te lezen en dacht ik trek de stoute schoenen aan en meld mij aan. Wat is het wachten spannend....voor mijn gevoel spannender als de eerste ivf omdat ik al snel voelde dat het raak was...en nu....volgende week vrij 31e aug bloedtest, di zwangerschapstestje doen...lastig. Erg leuk om jullie verhaaltjes te lezen...doet mij goed
Welkom miertje! Wordt dus spannend voor jullie nu,nog een weekje wachten dan!! Succes! Ps: even uit nieuwsgierigheid en als je geen antwoord wil geven op mijn vraag dan begrijp ik dat. Maar waarom kies je op je 41ste nog voor een 4de kindje als je 3 gezonde kindjes hebt? (niet verkeerd opvatten want dit is geen kritiek maar meer nieuwsgierigheid! Hihi )
Hoi Miertje, welkom, Ja dat wachten kan zo tergens lang duren!! We weten het allemaal! ZP helpt wel veel hoor om de dagen door te komen en even het wachten te vergeten.. heel veel succes en hopelijk is het raak!
spannend! en dat wachten duurt zo lang he? het scheelt dat we allemaal op ZP zitten om je op te vangen. (en de rest natuurlijk ) dat helpt enorm!