Hallo, Morgen mijn NOD dag, vandaag misselijk, dus dacht probeer even een test, ik had nog een test liggen maar die is een maand over datum, deze heb ik gebruikt en er kwam binnen 10 minuten een aardig duidelijke teststreep! om 18.00 getest! wat vinden jullie...kan ik de test vertrouwen? morgen op moederdag doe ik nog 1, wil mijn man verrassen, laat mijn dochter van 2,5 de test bij pa op bed brengen (als hij weer positief is natuurlijk)
Die data zijn meer richtdata. Ik denk dat het gewoon raak is, maar doe inderdaad voor de zekerheid nog een testje die niet over datum is, dan weet je het zeker. In elk geval al voorzichtig gefeliciteerd!
Moet je m niet binnen 5 minuten aflezen? welke test heb je? en een maand kan best hoor. Ik hoop voor een prachtig moederdagkado morgen!
Ik heb er van predicotor en huismerk apotheek gehad die je tot maximaal 30 minuten mag aflezen. Dacht dat de clearblue wel maar 5 minuten is.
Heb zonet een test van sensitest gedaan, dat is nu een heeeeel licht rose streepje, lichter dan die van gister, hij is net te zien.... had gehoopt dat het met ochtendurine een dikke streep zou zijn. Maar goed heb ook testen gedaan in het verleden en dan was er echt niets te zien dus ben hier voorzichtig blij mee en ga mijn dochter de test straks aan mijn laten zien, en test ik morgen wel nog een keer. ik ga ook even kjken naat foto's van testen hier op het forum, ff kijken of mensen met zo'n lichte streep zwanger zijn
Dat testen alleen met ochtendurine gedaan moeten worden is nonsens... Mijn ochtendurine was keer op keer te "dun" om mee te testen. Ik heb telkens in de late namiddag / vroege avond positief getest, omdat mijn urine dan wel sterk genoeg was...
ik zal vanavond nog een test doen en als het lukt een foto hier plaatsen (ben niet zo'n ster in computeren) hoop dat ook een heel licht streepje een zwangerstreepje is. die andere die iets duidelijker rose was was om 18.00 gedaan, dus inderdaad misschien is mijn urine sávonds ook wel geconcentreerder.
Ik denk ook dat die datum meer een richtlijn is hoor. Als was het nu een jaar na datum...... maar een maandje moet geen probleem zijn!