Deze maand ronde twee inseminatie. De vorige maand was ik te vroeg omdat ik lange tijd lh in mijn urine heb. Dus nu ook de clearblue erbij gebruikt. Nu had ik maandag geen smiley en nog geen duidelijke streep van de actiontest. Dinsdag wel dus dat doorgegeven aan het ziekenhuis. Woensdag ook nog een smiley en een nog dikkere streep van de actiontest. Die middag geinsemineerd. Als ik FF volg (heb stiekem al de temperatuur voor morgen ingevuld omdat ik ervanuit ga dat mijn temperatuur hoog blijft en ik wil weten wat FF zegt) dan heb ik woensdag mijn eisprong gehad. Dat zou betekenen dat ik te laat was? Zelf denk ik dat de eisprong later was omdat de temperatuur pas op donderdag boven de 36.5 komt. Wat denken jullie?
Je hebt woensdag je eisprong gehad zeg je en je bent ook woensdag(middag) geïnsemineerd? Hoezo was je te laat dan? Een ei is nog zo'n 8 uur na de sprong vruchtbaar volgens mij. Dus dan kon de timing volgens mij niet beter!
FF gaat uit van de temperatuur stijging en dan is de eisprong al geweest toch? Dat kan dan ook al een paar uur daarvoor hebben plaatsgevonden en dan zou ik wel te laat zijn.