hele korte luteale fase.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door MelZoe, 11 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Zoals jullie wel zullen hebben gelezen in het ovulatietest topic,
    is mijn ei behoorlijk laat.
    Ik ga nu maar uit van mijn langste cyclus van 34 dagen dat zou dan betekenen dat mijn luteale fase er 1 van 8 dagen zou zijn toch?
    En voor iemand gaat zeggen van hoe weet je nou of je je ei hebt gehad?.... ik had op 9 april een positieve ovulatietest ;)
    Maar zoals jullie in mijn temp kaartje kunnen zien stijgt mijn temp nauwelijks. ....
    Dit gaat weer een vreemde ronde worden denk ik zo;)

2. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2 Zwangeresje, 11 apr 2015
    Laatst bewerkt: 11 apr 2015
    Hey,

Ik denk dat je temperatuur nog wel gaat stijgen hoor. Bij mij duurt het meestal ook een dag of 2-3 voordat het helemaal gestegen is. En ff geeft pas na 3 dagen stijging een eisprong aan.

Ik vind een cyclus van 34 dagen als langst wel heel netjes hoor. Die van mij gaan altijd richting de 40 dagen, dus maak je geen zorgen. Is dit de eerste keer dat je je temperatuur bij houdt?
    Het kan goed zijn dat je Lf langer is hoor en je totale cyclus dus ook. Of heb je elke keer zo'n korte lf?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Als je ei later is, zal ook je nod opschuiven (zoals ik in je andere topic al schreef).
    Je zal dan geen cyclus van 34 dagen maar bijvoorbeeld van 38 dagen krijgen.
    Je lf blijft namelijk altijd gelijk. Het is het tijdstip van eisprong wat wisselt bij een onregelmatige cyclus zoals jij hebt. ;)

4. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    :) oh dat is wel een opluchting RoGiJuLi (je had inderdaad gelijk wat betreft mijn ei) ik begon hem nu toch echt wel te knijpen. Ik dacht dat kan nooit goed gaan als de LF zo kort gaat duren.
    Ik heb nu mijn ei een keer gehad op dag 13 en een keer op dag 18 en dan nu op dag 25.
    dus het is niet bepaald netjes zoals ik hier bij sommige voorbij zie komen, ik moet er elke keer heel wat testen tegenaan gooien voor hij kleurt.

het is trouwens niet mijn bedoeling om jullie te vervelen, maar je wordt hier gewoon knap onzeker van;)

knuffel van mij

Deel Deze Pagina