Op tijd?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door louan, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. louan

louan Niet meer actief

Hallo !!

Ik heb een vraagje.

ik ben deze maand voor het eerst bezig met temperaturen en ovutesten. Maar ik ben met de ovutesten te laat begonnen denk ik want gister cd 14 had ik 2 x op een dag een knaltest!! en mega veel 'slijm'....en ik had dus niet eerder getest....

Nu heb ik vandaag cd15 enorme lage rugpijn en krampen in mn onderbuik...is dit mn eisprong of is deze eerder geweest?

Alvast bedankt!

groetjes!!!

2. louan

louan Niet meer actief

Ik ben daarbij vergeten te vertellen dat ik dus alleen donderdag cd14 geklust heb....

het verhaal heeft een vervolg...

nu had ik gisteren niet meer getest want dacht dat ik al aan mn piek zat..

nu was ik vanmorgen nieuwsgrierig omdat ik nog steeds last heb van gevoelige onderbuik en borsten en had ik weer getest en dit was ook weer een positieve test...denk dat die van gisteren dan ook zo was geweest. Dan zou ik dus 3 dagen een positieve ovutest hebben gehad. Is mijn eisprong nou geweest of????

zie foto's

dit zijn positieve testen toch....ga vandaag voor de zekerheid zeker nog klussen dan...

THNX alvast

louan

3. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Heb je de andere testen ook smorgens gedaan? Het wordt namelijk geadviseerd om smiddags te testen, omdat je urine in de ochtend te geconcentreerd is en dan vals positief kan zijn
    Evegoed hoop dat ik je ei nog gaat springen en dat je op tijd bent :)

4. louan

louan Niet meer actief

Hoi thnx voor je reactie!

De test van cd14 was echt smiddas en savonds toen ik thuiskwam had ik ook 1 gedaan en die was ook zo donker!

Die van vandaag was om half 12 en niet de 1ste plas om het zo maar te zeggen???

Maar als ie op cd14 is gesprongen en ik die avond nog geklust had hoop ik dat we nog optijd waren!

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Die van CD 14 is positief die van CD 16 niet meer.

Die streep staat er omdat je nog wel LH in je lijf hebt.

Als je een posi ovu test hebt spring je ei 35 tot 48 uur na de positest dus kan best zijn dat ie vandaag gesprongen is ;)

6. louan

louan Niet meer actief

Als ie vandaag gesprongen is en ik heb donderdagavond geklust dan moet dat goed zitten toch want donderdag cd14 want dan kon het eitje eventueel al wel bevrucht worden???

thnx!

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Oeij, kruidvat testen toch ??

Die geven heel vaak foute positieve uitslagen.

Hoe zit het met je temp ?? Is die al gestegen ??

8. louan

louan Niet meer actief

Ja kruidvat...

mn temp was vanochtend zelfs weer gedaald...

cd14 was ie 36,5 cd15 36,6 en vandaag weer 36,5...

ik moet zeggen dat ik op cd14 veel vruchtbaarslijm had maar dat was na die dag ook weer weg en sindsdien dus vanaf cd15 heb ik superlast van onderrug en borsten (lichte menstruatiepijn). Dus dan denk ik dat het eitje op cd15 of vandaag heeft gesprongen of misschien nog wel bezig is???

thnx!

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ben je pas op dag 14 begonnen met tempen ???

Wat zou kunnen is dat dag 14 je lh piek was (vandaar de positieve test), dan rond dag 15-16 (gisterenavond/vannacht/vanochtend) je eisprong en dan zou je temp morgen rond de 36.8 of hoger moeten zijn!
    Dan weet je zeker dat je eitje vandaag is gesprongen.

10. louan

louan Niet meer actief

nee met tempen ben ik meteen bij cd1 begonnen...maar die ovutesten op cd14...ik hoop dat ie vandaag is gesprongen let's hope so dan hebben we nog een beetje kans!!! thnx!!!

ik had puur om te kijken wat er zou gebeuren (sorry ben nog erg zoekende) mn temp van morgen al ingevuld op 36,8 en dan geeft FF aan dat mn ei op cd14 is gesprongen...

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als je ovutest op dag 14 voor het eerst positief was, kan je eisprong nooit op dezelfde dag gesprongen zijn, ook had dan je temp vandaag (of gisteren) al hoger moeten zijn.

Omdat je pas op dag 14 bent begonnen, zou ik de testen even niet vertrouwen (ook omdat je op dag 16 ook nog posi test en kruidvat nou eenmaal vaak niet te vertrouwen is :().

Stel nou dat de test van dag 14 wel juist was, dan springt je eitje 36-48 uur daarna pas, dus dat zou gisteren/vandaag zijn geweest en kan het kloppen dat je temp nog niet omhoog is gegaan.
    Ook omdat je op dag 14 vruchtbaar slijm had (wat vaak vlak voor je eisprong plaatsvind) en je gisteren/vandaag steekjes had, wijst er steeds meer op dat je vannacht/vandaag je eisprong had en zit je met het klussen op dag 14 gewoon heel goed hoor!

12. louan

louan Niet meer actief

ok! super bedankt !! laten we het hopen!!!!hihi...:)

Ik denk wel dat het ook zo is gegaan!....

THNX!

13. louan

louan Niet meer actief

@rogijuli

mijn temp was vanochtend idd 36,8!! Mn ei is dus geweest...!!:) En we waren hopelijk optijd!!! Hopen dat mn temp mooi hoog blijft....

groetjes!

Deel Deze Pagina