ben toen op TMF geweest met Mental theo on the road, ging ie mijn intervieuwen samen met n vriendin van mij haha ben helaas die band kwijt
Met telekids, Jeremy Jackson kwam bij ons op school. 2 vriendinnen waren daar super fan van . Hij heeft op het schoolplein zijn megahit you can run (ofzo) gezongen
Ik heb regelmatig meegedaan aan dingen... Vroeger heb ik ooit mee gedaan aan trits kids (zo'n spelletje bij zo'n belspel dinges ) vroeger ook regelmatig met mijn vader meegeweest naar de 5 uur show waar hij iets moest vertellen ofzo en ik zat dan in het publiek.... Verder heb ik in het publiek gezeten bij stenders late night show ofzoiets.... En ik heb meegedaan als figurant in keijzer en de boer, commercial plus markt, little girl blue, commercial dongel van kpn... En nog een enkele keer op plaatselijke t.v stations geweest met interviews of verkiezingen waar ik aan meedeed.... En ik heb meegedaan aan miljoenenjacht helaas won onze tribune niet
Ik ben een keer op tv geweest bij Jensen, wij zaten op de eerste rij en kwamen denk ik wel 10 keer vol in beeld.
Hihihi, ik heb meegedaan aan That's the Question 2 jaar geleden... Die EO-quiz, weetjewel... Was erg grappig!
Ja vaak! In de regionale nieuws, een reportage voor scholen om naar VMBO Zorg te gaan, en bij de afsluiting van telekids, mijn zusjes en ik gaven daar het afscheidsboeket bloemen. Tmf met Pepsipop,elke Tmf awards toen Marco een award kreeg, was ik de enige die schreeuwde en werd toen ik beeld genomen, Megafestatie en regelmatig bij rtl4 nieuws. Piet Paulusma Waar eigenlijk niet
Wij hebben meegedaan aan NCRV Babyboom, zijn in 2006 met het item van de Zwarte Cross op tv geweest en hebben in het publiek gezeten bij DWDD.. Op de achtergrond is het best geinig om op tv te komen, maar Babyboom zou voor ons niet voor herhaling vatbaar zijn, alles wordt compleet uit context getrokken onder het mom van sensatie en kijkcijfers (ja, zelfs bij de NCRV).......
Ik ben een keer in man bijt hond geweest..De brabbelbox op de huishoudbeurs.. Nou ja eigenlijks mijn schoonzus..ik mocht er eigenlijks niet op omdat ik niet praatte (ook dom maar goed) Toen besloot ik maar om er gewoon dom achter te staan kijken :S haha
Een keer bij peter r de vries , toen was er een gijzeling gaande hier in de buurt en stond ik ( ramptoerist die ik ben ) op de achtergrond , hahahahaha .... Verder eigenlijk niet zover ik weet
Ik heb ooit meegedaan aan Lingo! met mijn moeder samen. Het begon als een grapje toen ze een oproep voor kandidaten deden en ik tegen mijn moeder zei: Zal ik ons opgeven? En zei ongeïnteresseerd antwoordde: je doet maar....zo gezegd zo gedaan!
jaaaaa, 1x bij piet paulusma en de andere is niet leuk, er waren 4 mensen vermoord in een winkelcentrum en daar was ik bij
Oh, er schiet me nog wat binnen! Gijs staverman had vroeger zo'n programma waar je 1000 gulden ofzo mee kon winnen. Hij was toen bij ons in de stad, en toen ik Gijs zag lopen moest ik natuurlijk even kijken. Had niet door dat de camera's draaien dus ik stond er weer mooi op Heb ook een keer bij Monte Carlo in het publiek gezeten (wat is Carlo een zak trouwens!) en toen het publiek werd gefilmd kon je mij ook zien hahahahahaha Ik kijk nog regelmatig naar het Life and Cooking filmpje op YouTube. Het is echt te hilarisch voor woorden hahahahahaha
Ik heb ooit meegewerkt aan "de grootste bruiloft van Nederland" als visagist, daar ben ik regelmatig in beeld geweest. Daarnaast was ik in 2002 op pinkpop, en ook bij een bepaald optreden regelmatig gefilmd. En ik heb een keer bij Jensen in het publiek gezeten, dat kwam ook meerdere malen duidelijk in beeld
Laatste keer dat ik op tv was, was met de stroomstoring hier in de buurt (die door die apache, die 3 dagen duurde ofzo), ik werd toen geïnterviewd toen ik in de kroeg (in 't donker met lauw bier ) zat. En verder regelmatig in 't publiek bij verschillende programma's (leukste vond ik praatjesmakers), een keer bij telekids (kwamen ze bij ons op de basisschool) en een paar keer bij de provinciale omroep met turnwedstrijden. Dat was 't wel zo'n beetje geloof ik.