ik op 1 januari 2009 bij de nieuwjaarsshow van postcodeloterij vloog er helaas al vrij snel uit, maar het was wel erg leuk om mee te doen we waren voor de hele dag uitgenodigd, vantevoren kregen we er eten en hapjes enzo hmmmmmm Oja en ik was er zwanger natuurlijk ik stond er mooi op gelukkig
ben ooit op t.v geweest bij Telekids, dat was ergens rond 91 denk ik... En vorig jaar ging ik mijn man ophalen van Schiphol, die kwam toen terug uit china. En ben toen geintervieuwd voor Hello Goodbye, gelukkig ben ik niet verder gekomen als t promo filmpje wat een paar x uitgezonden is hahaha. Ik ben nogal cameraschuw, dus vond het niet erg.....
Jaaah, jaren geleden.... 5 in het land was een reportage aan het maken over onze omgeving. Ze waren m'n huidige buurman aan het interviewen toen m'n zusje en ik erlangs wilden skeeleren. Zei nog tegen m'n zusje. Straks staan we voor lul.... toen viel ik over een kabel die ze uitgerold hadden over de weg. M'n zusje gierde het uit... nee je ligt voor lul... Heb 't zelf nooit terug gezien, maar scheen dat ik door 't hoekje van het scherm gleed
Wat zijn er veel mensen in Telekids geweest. Dat was vroeger ook mijn wens om met de klas op tv te komen maar dat is nooit gebeurd.
Wij hebben vroeger meegedaan met "de kans van je leven" met Ron Brandsteder... We moesten toen met het hele gezin tafeltennissen! helaas hebben we verloren...hahaha! (daarna zijn mn ouders ook gaan scheiden...zou dat daar door komen...hahahaha!)