Opvoedprogramma's op tv

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Tinkerbell81, 16 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    #1 Tinkerbell81, 16 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2009
    Een aantal jaar geleden had je echt verschillende opvoedprogramma's op tv; oa the nanny met jo frost...nu had je dus ook nog een paar anderen, en ben ik benieuwd welke en of deze nog op tv zijn; zie de programma's namelijk erg graag en leer dr ook weer wat van:):) vooral die jo frost vind ik erg leerzaam...

En hoe zit t met die andere opvoedprogramma's met van die ouders en kinderen in zon opvoedkamp) heb ik eens gezien maar ik zou niet weten wanneer en welk net en de naam enzo; dat vond ik ook onwijs leuk om te zien

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Was dat opvoedkamp niet van etter tot engel?
    The nanny en die Jo frost (supernanny?) kwamen tot voor kort s avonds rond 23.00 uur op tv geloof rtl 4 en sbs

Ik vind het ook leuk je leert er idd wel echt van en vooral nu mijn zoontje nog zo klein is kunnen we al bepaalde dingen proberen voor te zijn....

3. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

ja klopt, volgens mij was dat van etter tot engel ofzoiets, was dat niet een Amerikaans programma of Engels? Ik heb het wel is gezien, maar dat waren Engelsen geloof ik...was erg heftig:s

Ook had je toch EHBO (1e hulp bij opvoeding)?
    Ik ben ook erg nieuwschierig.

Ik zat ff te googlen, maar kan zo snel niets vinden:(

Ik lees mee...:)

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vond "een huis vol kleine etterbakjes" altijd erg leuk om te zien. Ik zag laatst (vorige week ofzo?) toevallig dat 't herhaald werd.

5. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    via uitzendinggemist.nl kan je 'schatjes' kijken, het
    opvoedprogramma van nederland 1 (of was het 3).

Ik kijk regelmatig even een aflevering, altijd handige tips!

6. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

De opvoedpolitie. haha, dat vond ik ook zo leuk! (volgens mij op sbs6..)

Deel Deze Pagina