Heerlijk gevoel als je op de weegschaal stapt met toch wel een beetje samen geknepen billen (net of dat scheelt) en er achter te komen dat je lijn werk toch de weegschaal op -3 brengt!! Stiekem een beetje trots op mezelf ook al heb ik nog ongeveer 12 kilo te gaan. Jullie ook zon goed gevoel???
Heb een calorieën app op mijn telefoon en dat werkt super voor mij. Het valt me reuze mee tot nu toe dus hoop het nog wel even vol te houden Zal ook wel moeten als ik er nog 12 moet he
Fijn is dat he! Vasthouden dit gevoel, het is een lange weg en niet bij de pakken neer zitten als het een keer tegenvalt. Of als je een dag hebt dat je van alles naar binnenwerkt. Vorig jaar ben ik 11 kg afgevallen en het is echt soms vallen en op staan. Ik heb er een half jaar over gedaan en zit nu al maanden op t zelfde gewicht, maar toch met de feestdagen etc is mijn eetpatroon niet meer ideaal. De boel maar weer oppakken en mijn trouwe vriend de keukenweegschaal en maatbeker uit de kast pakken haha Succes voor de rest van kilos!
Goed bezig!!!! Ik was net in een week 1 kg kwijtgeraakt door koolhydraatbeperkt te eten, maar toen bleek ik zwanger Dus nu maar even niet meer afvallen.
Dank je wel!!! Ja, en zeker gezien mijn geschiedenis met 2 recente v.mk's, zet ik het dieet maar even in de ijskast Ik let nog steeds wel op de koolhydraten hoor, maar heb bv net wel twee lekkere crackertjes op. Dus iets minder streng
Lekker is dat hea. Mijne staat ook op -3 haha. Nog 40 te gaan Maar goed, het valt mij mee dat ik het nog niet heb opgegeven.
Ik sta vaak met ingetrokken buik op de weegschaal Hahaha! Je kan ook hier komen meekletsen moest je het leuk vinden: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/554950-afvallen-doe-jij-43.html#post18119189
Super goed. Inderdaad een heerlijk gevoel. Ik heb er inmiddels 11 kilo af. Ik hoef niet perse meer maar 2 kilo er nog af zou ook nog prima zijn. Mijn BMI is nu 21