Dat snap ik, er is ons verteld als wanneer we op ons eigen gaan dat we dan een aangekleed huis krijgen, dat bedoel ik met de financiering. We betalen voor de kleine alles zelf.
Ben het met xElles en RoGiJuLi eens... Zorg eerst eens voor wat er echt belangrijk is.. huisje boompje beestje zonder dat je financieel afhankelijk bent van omgeving..
Tjonge ze vraagt om advies voor een vakantie, niet om toestemming. Mijn familie zou mik dat ook gunnen, ook als ze mij financieel zouden steunen denk ik, laat dat lekker aan diegenen over. Bovendien heb je toch een baan in een hotel straks ts?
Volgens mij heeft ts ook al aangegeven dat ze dit jaar afstudeerd, dus dan is de situatie al meteen anders. Ik zou ook liever eerst op vakantie gaan met mijn vriend/gezin voor ik aan een eventueel nieuwe baan begin. Dan moet je weer compleet beginnen met opbouwen van vakantiedagen. Dat mensen je bij hun laten wonen zonder huur wil toch niet zeggen dat je niet op vakantie mag? Je bent niet bij de afspraken geweest die ts heeft gemaakt daarover. @ts, mocht je besluiten te gaan vliegen, zorg er dan voor dat je een draagdoek hebt. Daarmee kun je makkelijk met kind door de douane. Veel vliegmaatschappijen hebben ook wiegjes waar je kindje in kan en sommige types maxi cosi kunnen in de vliegtuiggordels.
Enne die zegeltjes (iig die van de plus) geven het hoogste rendement mogelijk zo ongeveer. Ik betaal voor een vol boekje geloof ik 3 euro, maar krijg 6 terug.
is en blijft financiële steun. Mensen helpen jullie dus aan alle kanten. Zorgen dat jullie straks in een ingerichte en aangeklede woning kunnen. Dat doen ze omdat jullie het blijkbaar financieel niet heel breed hebben. Sorry.. Ik vind het dan een beetje lullig om dan wel lekker op vakantie te gaan, terwijl andere mensen vanalles voor jullie betalen.
Misschien gunnen die andere mensen hun dat juist van harte. Niet jouw pakkie aan lijkt mij iig. Tussen ts en de andere mensen.
@suus1983 Dankjewel. Het is inderdaad mijn familie en vooral de mensen die het beste met ons voor hebben. Als die meubilair wil schenken dan moeten ze dit zelf weten. Ik ben aangenomen bij een hotel waar ik per direct na mijn stage kan beginnen. Zonder enige verplichtingen. Bedankt voor je reactie. @Twinkle81 Ik ben inderdaad in Maart afgestudeerd, en ben vandaag aangenomen voor een baan van min. 16 uur. Dankjewel voor je berichtje. @suusje1983, die boekjes vind ik toch wel iets. Het is wel dat ik er mee kan sparen. @xElles Dit doen ze omdat we het allemaal niet hadden verwacht dat we een kind zouden krijgen. Wij hebben hier zelf ook geen rekening mee gehouden en we hebben geen grote spaarrekening. Daarom doen ze dat. Wij sparen heel hard om op vakantie te kunnen en als er iemand is die dat wel gunt, dan is het ons eigen familie.
Mijn andere topics daarin staat ook duidelijk dat mijn familie wil helpen. Dat ik advies had gevraagd over een uitkering is omdat ik er zelf geen benul van had. Jeetje zeg, het is maar waar je je druk om maakt. Ik vraag om advies wat een vakantie betreft, niet om ons portemonnee!
Om terug te komen op het onderwerp. Ik heb niet gevraagd om financieel advies, hier heb ik niets aan aangezien we alles op een rijtje hebben hoe we het gaan doen. Ik ben tenslotte tienermoeder en WIJ gaan op vakantie in November. Bedankt allemaal.
Heb ik gedaan en ik vind dat ze het zo raar nog niet doet. Ze werken allebei, ze heeft al een baan voor straks. Heeft blijkbaar een lieve familie die graag helpt en ze gaan eerst bij opa/oma inwonen zodat ze kunnen sparen. Als haar familie haar die vakantie dsn gunt zie ik jet probleem niet. Er zijn genoeg mensen die er slechter mee omgaan volgens mij? Of mis ik iets?
Het is ook niet vervelend bedoeld hoor.. En uiteraard moeten jullie doen wat je zelf wil. Maar vind het allemaal wat tegenstrijdig met je andere topics. Maar goed. Geniet van je vakantie, waar je ook naartoe gaat.
Het is wel lekker makkelijk om zo te blijven hangen op het tienermoeder zijn en hier gebruik van te maken. Ontzettend fijn dat je steun kunt krijgen van je familie maar zou ook in je hoofd houden dat jij en je vriend voor dit kindje gaan en het je zoveel mogelijk je best moet doen om je eigen boontjes te doppen en asap op jezelf te gaan. Ik was 3 jaar ouder als jij bij mijn eerste en had me echt kapot geschaamd om zonder blikken of blozen mijn oma mijn onderbroekjes te laten wassen en mn prakkie te laten koken en vervolgens nog op zoek te gaan naar een vakantie. Half Nederland kan niet op vakantie vanwege de crisis, er komt een kindje wat veel geld gaat kosten, welke je hele leven gaat veranderen en mensen ondersteunen je van alle kanten.. dan snap je toch wel dat het zoeken naar een vakantie een beetje onnodig is op het moment? Anyway, eens met Elles.
Ik ben met 7 maanden nog in parijs geweest, was vermoeiend maar gewoon op ons gemaak, hotel is centrum en middags rusten Ik ben 10 aug uitgerekend van de 2e en we gaan mss eind mei begin juni nog weg maar dan een huisje in benelux, afhaneklijk hoe ik me voel etc. En in nov willen we ook nog weg net als 2015 goedkoop rustig en goed bevallen. En dan is mini 3 maanden dus wellicht een ritme. Maar dat doen we pas boeken op korte termijn.
Ik denk dat je meer geld bespaart door niet bij jumbo boodschappen te gaan doen maar bij de lidl en aldi.... Ik heb dat ooit es berekend een volle boodschappentas met zelfde inhoud was bij lidl 30 euro goedkoper dan bij jumbo en plus
Scheelt dat zoveel? Lidl zit hier in een andere stad, maar dat is de moeite waard om even heen en weer te rijden!
Het kan echt veel schelen hoor Wij doen zeker ook nog boodschsppen in de andere winkels hoor Want het brood van de albertheijn of bier of de coca cola is dan wel een must in huis. En das niet erg Maar een pak rijst van ah of lidl maakt dan ook niks uit, En zelfs de vissticks van de lidl zijn lekkerder dan iglo... En wij wonen aan de duitse grens, lidl duistland verkoopt ook merk producten dus scheelt ook weer. Heb hier geluk dat alle winkel in 1 dorp aan 1 parkeerplek liggen. Voor duitsland rijden we 10-15 min