Kiezen voor mei of september?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Minny, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik kom er niet uit! Wij willen naar Zuid Frankrijk maar weten niet of we nou in mei of in september moeten gaan. In mei is alles mooi in bloei maar de zee koud. En in september heb je heerlijk nazomer en warme zee.

Mijn gevoel zegt september, dat is ons vorig jaar erg goed bevallen.
    Maar in mei is de reis weer veel goedkoper.

Wat zouden jullie kiezen?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

mei, dan is iedereen nog fris en fruitig en in september heeft men er genoeg van. Mijn schoonouders gingen altijd in mei en in september. Maar van het laatste zijn ze terug gekomen, omdat veel al dicht was/beperkter open en de mensen er genoeg van hadden.

3. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn wel eens in mei geweest. Op zich leuk, maar niet altijd super weer. Ook al zaten we vaak echt in zuid-frankrijk, het was dan net warm genoeg om in je bikini in de zon te liggen uit de wind. maar echt niet zwemmen hoor (voor mijn dan ;)). September heb ik geen ervaring mee, maar lijkt me iets warmer.

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ja september is alles wel heerlijk warm. Maar de vluchten zijn zoveel duurder in september dan in mei..

5. kimr1

kimr1 Bekend lid

13 aug 2008
    545
    0
    16
    Ben ooit eens in mei al op vakantie gegaan, maar nooit meer.
    De hele zomer zat ik te balen dat ik het al gehad had ;)
    Nee, dan heb ik liever dat ik de hele zomer kan denken... Yes, ik heb t nog tegoed!! ;)

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

wij zouden liever in september gaan watertemperatuur is zo veel lekkerder en ook het weer is stabieler,

helaas is september geen optie voor ons meer dus we hebben een compromis en dat is eind juni geworden !

Deel Deze Pagina