Hal allemaal, Ik heb een vraag, na de geboorte van mijn 2e heb ik mijn borsten laten liften, ze waren echt helemaal naar de haaien na 2 kids en ik vond dat ver-schrik-ke-lijk! helemaal mooi en prachtig geworden en gezien ik toen met mijn ex was nooit gedacht weer een zwanger te worden......heb al 3,5 jaar een andere vriend en vanaf volgende maand gaan we proberen zwanger te worden. Ik heb er enorm veel zin in en tgt vind ik het heel eng voor wat er met mijn lijf gebeurt! gaan mijn littekens dat wel trekken, of gaan die ''stuk''? En gaat mijn vel weer zo belachelijk uitrekken, of rekt het met de bestaande striae mee? Wie heeft ook zoiets meegemaakt en kan me wat meer vertellen? groetjes Maaike
weet niet of je dezelfde littekens hebt als bij een borstverkleining? want die littekens heb ik en die rekken goed mee moet ik zeggen ! mijn borsten zijn nu 2 cupmaten gegroeid en zien er nog goed uit . Hoop dat je hier wat aan hebt , en mss gelijk al beginne met smeren ? groetjes maika
hai maika, ja idd, precies die littekens! ze hebben net als bij een verkleining zo'n taartpunt weggehaald (die vorm dan ) alleen geen exra weefsel. smeren doe ik nu al elke dag vanwege mijn redelijk droge huid. hoe lang geleden was je BVK voor jou? groetjes Maaike
Ik heb wel een kennis die borstverkleining heeft laten doen, en zij heeft jaren later haar twee kindertjes zelfs ruim een jaar de borst gegeven. Heb nooit gehoord over problemen met de lidtekens ofzo.
volgens mij is mijn operatie nu zo'n 6 jaar geleden . ben erg benieuwd hoe het straks zal gaan , er is me verteld dat ik waarwschijnlijk geen bv kan geven maar er is ook bij gezegd dat het per persoon kan verschillen dus dat geeft wel moed en me borsten zijn 2 cupmaten gegroeid en deden verschikkelijk pijn in het begin dus mss is dat wel een goed teken dat ik dan ook bv kan geven ? hihihi tis nog even afwachten dan zullen we wel zien
hallo! ik meld mij ook! ik heb zo'n 4 jaar geleden een bvk gehad... borsten zij nu wel weer gegroeid naar mijn oude maat sinds mijn zwangerschap maar dat geeft niet. hoort er bij! merk nog niets aan mijn littekens moet ik zeggen! laatst wel een keertje na het douchen werden mijn littekens HEEL erg dik, zag ze gewoon door mijn shirt heen. geen idee hoe dat kwam, maar heb er nu geen last meer van. merk wel dat ze er wat rekkerig uit zien onder de tepel, maar dat rekt dus gewoon mee. bij mij hebben ze rond de tepel en dan via de zijkant van mijn borst naar de oksel toe, dus niet die anker methode. Ik heb toen aangegeven nog borstvoeding te willen gaan geven en hier hebben zij rekening mee gehouden en moet dus ook mogelijk zijn. ben nu een boekje aan het lezen over borstvoeding, hierin staat dat de klieren na een aantal jaren naar elkaar weer kunnen groeien. wel zijn mijn tepels minder van gevoel, weet niet of dit een probleem zal zijn (misschien wel een voordeel! ) groetjes!
Ik heb zelf eind 2003 een bvk gehad. Ik heb wel gemerkt dat mijn borsten in mijn zwangerschap voller zijn geworden, maar qua verandering in de cupmaat valt het wel mee. Heb eerder een grotere omtrek gekregen. Sinds de bvk is alles altijd wel wat gevoeliger geweest, dus sommige dagen wel veel last van pijnlijke tepels en borsten. Van de littekens heb ik gelukkig geen last. Ik heb zelf voor flesvoeding gekozen, omdat alles normaal al heel gevoelig is en dit sinds de bvk alleen erger is geworden. Ik geloof echter wel dat alles bij mij werkt, want heb wel last van colustrum (of hoe het ook heet). Er komt dus wel daadwerkelijk iets uit, dus dat is wel een teken dat het werkt lijkt mij. Ben ik wel blij om, ondanks dat ik voor flesvoeding ga.
als het goed ia kn ik ook nog bv geven als ik wil, aar ik ben er nog et over uit. Ik had (net als velen waarschijnlijk) echt een trauma aan mijn borsten overgehouden en ik ben zoooooooo blij dat ze nu moooi zijn, voel me zoveel beter, dus vind het idee ban bv geven heel erg eng, maar ik wil het heel graag want ik vond het zalig bij de kids. Eerste heb ik maar 2 weken gedaan want ik was 17 en moest eindexamen HAVO doen, 2e heb ik 8 maanden bv gegeven, was echt super!
het lijkt mij ook mega geweldig om bv te geven , maar heb al wel met mijn man afgesproken / besproken dat ik er geen ramp van ga maken mocht het niet lukken , we proberen het lukt het niet dan is het klaar ik wist het voor de operatie dat er een kans zou zijn dus dan moet ik nu ook niet zeuren vind ik . ben je niet bang dat je borsten gaan hangen na je bv ? mijn moeder zegt namelijk dat ze haar theezakjes aan ons heeft te danken ( graag gedaan ma hihihihi)