Je zal in het Franstalige deel daar denk toch zeker wel ook het Nederlandse uit gezonden krijgen lijkt me van wel. Ze zullen in die vakantie huisjes verschillende kanalen hebben Frans maar ook zeker Nederlands. Belgen gaat toch ook daar op vakantie die Nederlands spreken. Lijkt me niet zo raar eigenlijk.
Nou super ben al een heel eind meer gerustgesteld hahaha...tja je kan je maar ergens druk om maken hè? Nou iedereen bedankt voor de tips!
Dat heeft er inderdaad zijdelings mee te maken (er was "gedoe" tussen de katholieken en protestanten), maar de echte reden is hier te vinden:Inhuldiging - Wikipedia. Ik citeer: "Kroningen hebben een religieus karakter. Inhuldigingen zijn seculier van karakter." @Eylem: je hebt bij geschiedenis nooit geleerd dat koningen geloven / geloofden door God aangesteld te worden? Zij regeerden in naam van God op aarde. Vandaar dat er ook altijd zoveel geestelijken bij aanwezig waren en een bisschop meestal de kroon op het hoofd van de koning plaatste. Vandaar dat een kroning een religieuze aangelegenheid is. Beetje lastig met de werkwoordstijden, aangezien het in sommige landen nog steeds zo gaat
Probeer als het kan te kijken of ze de zender "één" hebben op je tv. Da's de grootste zender van de Vlaamse omroep en die zenden het zeker uit. En effe wat rondsnuffelen op hun sites levert mij op dat zowel RTBF als RTL-TVI (de 2 grootste Waalse tv-zenders) het ook uitzenden dinsdagochtend. Ben Belgje . En ik zit dinsdag gewoon op mijn werk (maar bij ons is 1 mei - woensdag - wel een feestdag).
't wordt vast nog 100 keer herhaald en voorlopig blijft ie nog wel koning neem ik aan, dus in zijn rol zal ie genoeg te zien zijn. Geniet lekker van je vakantie!
Hier ook op vakantie maar dan in Oostenrijk, maar geniet lekker van je vakantie, zo'n troonswisseling is toch veel saaier dan een leuke vakantie!
Ik denk dag lekker naar de Efteling ga ofzo die dag . Vast geen hond te bekennen. kijk wel een herhaling die nog 390x uitgezonden gaat worden. Veel plezier op vakantie
+1.... ik word er doodziek van! ... ze trekken er miljoenenvoor uit., en wat mogen wij ... alleen maar bezuinigen... entoen het bekend werd was ik het al zat je ziet en hoort niets anders meer.. bah!