He Dames ik heb even jullie hulp nodig. Ik ga zondag een paar dagen weg. Mijn dochtertje gaat wel mee maar ik kolf alle melk af voor haar. Hier thuis gaat het gewoon de koelkast in en ik warm wat op als ze dorst heeft. Maar ik heb geen koelkast in het hotel waar ik blijf, hoe kan ik dit nu doen? Ik weet dat ik het een paar uur mag laten staan buiten de koelkast, maar mijn productie gedurende de dag ligt niet gelijk aan de hoeveelheid die ze drinkt. Ik dacht wel aan een electische koelbox, maar ik weet niet hoe duur die zijn en het is zo zonde als je iets maar een keer nodig hebt. Als ik moet werken neem ik de melk mee in een klein koeltasje, maar dat element kan ik daar zonder vriezer ook niet koel houden, dus ook geen oplossing. ik heb er ook helemaal niet bij nagedacht... iemand tips, of ideeen?
Kun je het hotel niet bellen of dat het mogelijk is om het daar toch ergens koel te bewaren of dat je via hun bevroren koelelementen kunt lenen ofzo.
Is er ook geen minibar? Toen Eva 8 maanden was hadden we een bruiloft met overnachting en heb ik alles uit de minibar gehaald en kwam er uiteindelijk ruim een liter melk in te staan . Anders zou ik het hotel even bellen en vragen of je daar dan de melk ergens in de koelkast kan zetten. Ik had ze ook van tevoren gebeld (en er was dus een minibar en we mochten eerder op de kamer omdat ik moest kolven)
he dames bedankt voor de reacties. We hebben aan de balie van het hotel geinformeerd naar een oplossing, maar ze waren niet echt heel behulpzaam. Ik heb mijn meisje zoveel mogelijk vers gegeven. Ik moest wel meer weggooien en had wat kant en klare melk bij me voor de zekerheid, maar die heb ik gelukkig niet nodig gehad. Al met al dus goed gekomen zonder koeling. en... een leuke vakantie gehad