Voor het eerst vliegen we met een quinny zapp. Mijn vraag: kunnen we de zapp beter in de opbergtas bij de gate achterlaten of beter zonder? Transavia heb ik al een mail gestuurd, maar diantwoordde met: voor de zekerheid de tas meenemen. Helaas is de opberg tas niet als klein pakket op te vouwen, wil het niet voor niks meeslepen. Wie heeft hier ervaring mee?
Ik heb geen kind meegenomen toen ik vandeweek vloog met transavia, maar er waren een heleboel buggies en een rolstoel mee tot aan het einde vd slurf/begin vliegtuig. Iedereen heeft hem ook netjes teruggekregen.
ik zou voor de zekerheid je opberg tas mee nemen en hem daar in opbergen ze gaan vaak niet erg netjes met buggy's kinderwagens om en zo is deze wel extra beschermt wel kunnen ze hem zo sneller mee nemen wat ik altijd doe is 1 wiel eraf halen en die los mee nemen
Ik heb verschillende keren met buggy gevlogen en ze nooit in een opbergtas hoeven doen bij de gate. Als je het zelf een prettig idee vindt zou ik het doen en anders niet. Ze gaan inderdaad met name in het buitenland niet al te netjes om met die buggies dus als je je buggy sowieso heel wilt houden zou ik op marktplaats even een hele goedkope aanschaffen alleen voor de vakantie....als er dan wat mee gebeurt is er geen man overboord. Wij hebben dus wel altijd een tweedehandsje meegenomen en de Quinny thuis gelaten.
Ik vlieg mijn zapp mee als handbagage. Hij is zo klein, past bovenin. Nog nooit een probleem geweest.
Ik twijfel vooral omdat ik bang ben dat ze de opbergtas met buggy erin niet mee nemen vanaf de gate omdat het er dan niet uitziet als een buggy. Misschien beetje raar haha. En de opbergtas is niet klein te maken helaas. Dus sleep er dan mee mochten ze daar zeggen liever niet in de tas. Vandaar de vraag of iemand het al vaker in tas bij de gate heeft achter gelaten