Ik zie door de bomen het bos niet meer... ik wilde graag naar Lanzarote toe (zie ook het topic van tweeling) maar het lange vliegen (4,5 uur) met zo'n klein hummeltje staat me eigenlijk erg tegen. Heeft er iemand leuke tips waar we heen kunnen met de volgende eisen: * niet te lang vliegen * dichtbij het (zand)strand en het centrum/winkeltjes * appartement (ik wil het liefste op de begane grond dus met een terrasje erbij) * leuk voor een 14/15 maanden jong kindje. * vertrek begin september
hej hej ik zal je mijn vakantie link eens geven zit alles op en aan kitchenette magnetron etc etc begane grond en goed gericht op kleintjes! het enige is idd dat je evne moet doorbijten met de reis maar volgens mij overleven we dat wel! ik wil het je wel laten weten maar je hebt tegen die tijd al geboekt denk ik zo! Dit is naar lanzarote: http://www.arke.nl/zoeken/HolidayDetail ... taId=17058 verder weet ik nog iets anders maar dat is niet wat je zoekt denk ik. in de ardennen: http://ardennen.jouwplek.nl/ succes! als je nog vragen hebt hoor ik het wel!
Lief van je! Ardennen zie ik inderdaad niet zo zitten. En jullie accomodatie op Lanzarote ziet er super uit en is qua prijs ongeveer hetzelfde. Ik zie alleen zo tegen die lange vliegreis op... Daarom dacht ik, misschien hebben mensen tips voor wat dichterbij.
Wij zijn naar Turkije geweest in mei, vliegen ging hartstikke goed. 3,5 uur waren zo voorbij! Maar je kan ook aan de kust van België, hoewel mooi weer niet gegarandeerd is, of Frankrijk? En wat te denken van Italië, is ook maar 2,5 uur vliegen voor sommige bestemmingen? Succes met het maken van een keuze!
Nou we zijn eruit.... op aanraden van 2 verschillende vriendinnen met kleintjes wilden we het toch gaan doen naar Lanzarote maar helaas, dat kon al niet meer in onze vakantie. Dus we hebben nu een reis geboekt naar Kidsworld op Bali, Kreta! Lijkt me voor Louise ook wel een stuk leuker. Iemand hier ervaring met deze accomodatie?
vliegen naar zuid-frankrijk misschien een optie? (nice) Wij gaan zelf met de auto (we rijden 's nachts en hopen dan dan onze zoon lekker gaan slapen) We hebben daar een chalet aan het strand, aan de baai van St tropez... Ook de eerste 2 weken van september, heb er nu al zin in hehe!