Bagage = 10kg voor baby, incl. kinderwagen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Marlous, 28 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous

Marlous Niet meer actief

Ik heb bij transavia gelezen dat je voor een baby 10 kg bagage mee mag nemen, maar dit is inclusief kinderwagen. Hoe kan dit nou? Onze kinderwagen is alleen al 13 kg!
    Eva kan nog niet in een buggy, ze zit nu wel sinds kort in het kinderwagen -gedeelte, geen maxi-cosi of wieg meer, maar deze weegt toch echt 13 kg.
    En er staat ook dat je een buggy mee mag nemen tot aan het vliegtuig, andere kinderwagens worden gewoon bij de bagage meegenomen, dat is dus helemaal beneden bij Schiphol, of zou dat kunnen dat het tot het inchecken is? Is snap het niet helemaal en kan het ook verder niet vinden.

2. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Je mag een buggy van max 7 kilo mee tot aan de gate (die van ons is 8 kilo en mocht gelukkig mee zonder te wegen), een wandelwagen moet je inchecken bij de balie beneden, dus met je andere bagage. Ik zou als ik jou was een draagzak meenemen voor de tijd tussen inchecken en instappen bij de gate.

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik heb heel me kinderwagen + onderstel mee mogen nemen en ook nog eens een koffer van 10 kilo. Kinderwagen pas bij de gate afgegeven.
    Ik vloog alleen niet met transavia.. denk dat het daardoor komt dan

4. Niet meer actief

ik vloog ook met transavia..

idd 10 kilo incl buggy.. maar haar spullen zaten in onze koffers en de buggy mochten we mee tot dat we het vliegtuig instapten...

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    waarom kan ze niet in een buggy? Onze buggy kan in ligstand en dat gaat prima.
    Buggy's zijn er voor vanaf 6 maand hoor!

6. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Tegen ons is ook gezegd dat een buggy mag vanaf een maand of 9.

Maar goed ben ook aan het kijken.
    Maar zag bij clickair en vueling niets over buggy's staan. Weet iemand dat?

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Over het aantal kilo's kun je beter even naar de maatschappij waarmee je vliegt bellen.
    Over dat buggy's mee mogen tot aan de slurf klopt, alle grotere en zwaardere wagens moeten meteen ingeleverd worden bij het inchecken.
    Neem een draagzak mee.
    Op de terugweg kregen we de buggy ook pas bij de bagageband en we moesten een heel eind lopen, nou kan onze zoon zel flopen maar die was ook moe.
    Ik vind dat ook niet echt goed geregeld, laat dat vliegtuig dan ook gewoon bij de dichtsbijzijnde bagageband stoppen waar de koffers komen, je betaald er ook genoeg voor.

8. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Dat wilt iedereen ;)

Deel Deze Pagina