Hoi! Wij willen volgende zomer graag op vakantie richting Curacao, Bonaire of Aruba. We konden in eerste instantie in het huis van iemand op Bonaire, alleen dat gaat helaas niet door. Nu zitten we te twijfelen waar we heen gaan en via waar we gaan boeken. Ben enorm bang dat we iets verkeerd boeken en we weer in een flop appartement of hotel zitten. Heeft iemand ervaringen? Waar zaten jullie, wat kostte het enzovoort? Alvast bedankt!
Ik vind bonaire saai en weinig te beleven. Als je het mij vraagt gaat mijn voorkeur uit naar curacao. Het verblijf daar is niet goedkoop, evenals de reis. Wat wil je daar gaan doen? Echt side seeing of lekker luie vakantie? Als je voor een luie vakantie gaat zou ik nl. eerder naar bv. cuba of dom. republiek gaan. Stukken goedkoper.
Ik ben begin dit jaar twee weken naar Curacao geweest. Wij zaten in het Howard Johnson Hotel midden in de stad bij de pondjesburg. Het is geen spectaculair hotel, maar je zit in de stad. Het is niet duur en de service is goed. Je zal wel een auto moeten huren om het eiland een beetje te verkennen, stranden liggen iets verder weg. Met de bus reizen in Curacao is echt een drama!
Wij zijn op Curacao in het All Inclusive hotel Breezes geweest....heerlijk aan het strand. Mooi eiland trouwens!
Ik ben verliefdddd op curacao en ik ben in coco resoord geweest aan de jan thiele baai. en in jan thiele resoord aan de zelfde baai die baai is heerlijk. je er zijn namelijk 3 resoors daar. Mischien meer omdat ze aan het bouwen zijn. Je loopt van af het resoort zo naar het strand. en daar kan je dan van alles snorkelen duiken zwemmen zonnen. genieten van het eten van de zanzibar. er gaan dagelijks meerder bussen naar de stad en er is ook een auto verhuur bedrijf. dit hebben wij beiden gedaan eerst keer mochten we geen auto huren. toen we de auto hadden gehuurd hebben we het hele eiland verkend en heerlijk gezwommen bij meerder stranden heerlijkkkk reis kost gemideld zo rond de 1100 pp
Wij hebben op Aruba in het Divi hotel gezeten. Is all-in en je kunt gebruik maken van de faciliteiten van het naastgelegen Tamarijn. En andersom ook. Tamarijn is iets goedkoper. Het is ons goed bevallen!