Ervaringen vliegtijden 's nachts dreumes 1,5 jaar

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Babs1977, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Wij vliegen van het zomer naar Turkije en nu zijn onze (voorlopige) vliegtijden al bekend. We vliegen 's avonds om 18.30 en komen daar aan om 23.15. Voordat je in het hotel bent is het dus misschien 2.00-3.00 uur. Ons meisje is heel erg van de rust en regelmaat en haar bedje is haar heilig. Ze slaapt ook alleen in haar bedje en nooit ergens anders. Soms trouwens wel eens in de auto. We hebben ook geen eigen vliegtuigstoel voor haar.
    Ik zit er eigenlijk nu al overin. Wat is jullie ervaring hierin? Zijn die kleintjes dan de volgende dag en de nachten daarna niet helemaal ontregeld en weer constant wakker?
    We hebben eerder namelijk erge drama's gehad met haar 's nachts en ik ben bang dat ze straks weer helemaal uit haar ritme is en helse nachten krijgt.

2. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.641
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Die van mij had daar geen last van(was 2 toen we midden in de nacht op Kreta aankwamen),maar ja,ze was altijd makkelijk...heeft overal doorheen geslapen.

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

's avonds weggaan is ideaal. Ze slapen dan gewoon op schoot. Krijgen een kussentje en dekentje.

Overdag vliegen ging bij ons wat minder. Ze zijn dan te actief.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Lijkt me heel lastig, Eva slaapt net als jouw dochtertje alleen in haar bed (en heel soms in de autostoel onderweg). Is ook 1 van de redenen dat we voorlopig nog niet met het vliegtuig gaan... ik zie het echt niet zitten.

Dushi, gewoon op schoot slapen... niet alle kindjes kunnen dat dus ;).

5. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Nee ik ben er ook bang voor........maar ja het kan niet anders. Ik zit gewoon aan deze vliegtijden vast helaas. Mijn ouders wilden eerst naar Mexico of Thailand maar dat hebben we tegen weten te houden. Moet er niet aan denken. Pfffff ;)
    Ik neem wel wat melk mee en een flesje en geef haar dat wel rond een uur of 20.00 in het vliegtuig. Daar wordt ze altijd wel slaperig van. En dan maar hopen dat ze zo moe is dat ze in slaap valt.
    Ons dochtertertje slaapt idd ook alleen maar in haar eigen bedje. Ben benieuwd. Zie er nu al tegenop :D

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hoe meer jij er tegenop ziet/gestrest bent, hoe 'lastiger' je kindje zal zijn ;)

Wij zijn savonds laat uit Kreta teruggevlogen vorig jaar, Louise was toen 15 maanden en is heerlijk in slaap gevallen op mijn schoot wat ik totaal niet had verwacht. Het ging hartstikke goed en ze is ontzettend lief geweest (ook lekker veel drinken/koekjes/rozijntjes ed en nieuw speelgoed/boekjes meenemen). Louise heeft trouwens toen we aankwamen op Kreta even moeilijk gedaan met slapen en de rest van de vakantie was haar ritme net zoals thuis. Het was echt fantastisch!

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Go with the flow.
    Klinkt simpel, maar wel het beste.
    Je hebt het toch niet in de hand.
    Hier kwamen we ook midden in de nacht aan en geen problemen gehad.

8. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Volgens mij kan je er niet zoveel aan doen..De kleine kan meer aan dan je denkt hoor..

Wij gingen naar de antillen toen mijn dochter net 1 jaar was..2 uur rijden naar schiphol en daarna 10 uren vliegen..Enne ze had helemaal geen last van..Dusseh ik zou zeggen fijne vakantie...

9. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Wij gaan over 3 wkn naar Portugal met een dame van 1,5!
    Ben benieuwd wij vliegen 's morgens vroeg....
    "Te Actief" lees ik hier, had juist voor deze tijden gekozen omdat ze dan wat meer kan hebben, alternatief was om 16.00 uur vliegen?

Deel Deze Pagina