Ik ga niet, maar ik werk in een supermarkt waar het Castlefest wordt gehouden. Kijk altijd mijn ogen uit, als men langs komt.
Ik ga op de zaterdag. Dochter gaat ook mee (mits het redelijk weer is). Ze is, toen ze 3 maanden was, ook mee geweest naar Elfia in Haarzuilens. Haar outfit is al klaar (wit jurkje met paarse overgooier) Ik weet nog niet wat mijn outfit gaat worden. Het wordt tijd dat ik daar maar eens over na ga denken, haha. In het verleden ben ik geweest naar dit soort evenementen met o.a. een gothic jurk, rok met korset, 'hunter' met zelfgemaakte boog (opgeleukte pvc buis) en de laatste Elfia als River Song uit Doctor Who. Die was heel makkelijk. Gewoon een spijkerbroek, spijkerjasje, witte bloes en holster met pistool (speelgoedwinkel). Castlefest van vorig jaar was ik zwanger en vanwege het warme weer had ik toen een gewone (zomer-)zwangerschapsjurk aan
Zal ik dit jaar ook wel doen denk ik maar heb sowieso geen echte outfit. Veel te warm en met twee rondrennende kinderen is een wijde jurk ofzo niet practisch Maar klinkt wel gaaf wat je al hebt gedaan, vooral River Song Wij gaan nog veel te weinig, vooralsnog alleen Castlefest maar we willen vaker en naar meer festivals zodra er weer geld is. Is voor kinderen net zo leuk Ik bekijk op de dag zelf wat ik precies aantrek maar wil wel iets met klimop door mijn dreads, vind ik wel mooi Oja, wij gaan ook zaterdag, wil het wicker-ritueel deze keer niet missen!