Wij zitten volgende week in de buurt van Cp Kempervennen. Kan je tegen betaling in de market dome? In t zwembad wel geloof ik.
Je kunt gewoon het park op, dus ook de market dome in. Daar hoef je niet voor te betalen. Zwembad is inderdaad wel tegen betaling, maar dan heb je ook een zwembadkaartje voor nodig die in zo'n apparaat moet voor je naar binnen gaat.
Ja als gast betaal je iets van 3 euro pp. Is overal verschillende. Weet niet precies hoeveel bij de kemper vennen. Dat is niet gratishoor.mijn ouders kwamen ook toen een keer op bezoek, maar moet je wel een klein bedrag betalen. En mis nog parkeer kosten.
Ik ben paar weken geleden bij mijn ouders op bezoek geweest in de Kempervennen en heb niets hoeven betalen, dus daarop is mijn reactie gebaseerd
Wij waren een paar week geleden op de Hutteheugte, mijn vader en zusje kwamen op bezoek en we wouden gaan zwemmen, ze moesten ieder 12 euro betalen! Als ze voor 1 uur er waren 16 euro!!!
Dat is toch logisch alyssa, dat is de normale entree prijs voor dat zwembad Je kunt gratis het park op, maar ze kunnen aan je auto zien dat je er niet als vakantiegast bent. Weet niet hoe dat dan precies zit.
Ik heb het even in de chat gevraagd, werd nu te nieuwsgierig haha... hier even een kopietje: " U : hallo! Als ik bij jullie op een park verblijf, en ik krijg een dagje iemand op bezoek. Deze persoon blijft niet slapen en we gaan niet zwemmen, is dit dan kosteloos? 15:01 Matthijs : Goedemiddag, ik ben Matthijs. 15:02 Dit zal dan inderdaad zonder kosten zijn! Er mag natuurlijk altijd iemand langskomen."
Wij waren een paar weken geleden daar gaan zwemmen, toen moesten we voor parkeren ook 5 euro betalen.
Ja das waar, maar huttenheugte heeft wel eem supermooi zwembad. Tongelreep hier in eindhoven kost 11 euro pp en dat is een koud, onaangekleed bagger zwembad, dan valt cp nog wel mee
Ik vind het logisch om er voor te betalen. Heb de entreeprijs gevonden op internet (17.50 of 12.50) Eigenlijk wil daarna wat eten daar met de kinderen, maar kan nergens vinden of je gratis in de market dome mag.
Dank je! Zie nu dat ze ook een arrangement hebben voor zwemmen en buffet. Weet niet of het eten daar lekker is. Is bij Evergreenz. Iemand ervaring?
Daar hebben wij een paar week geleden ook gegeten. 29.50 pp en eigenlijk heel weinig keus.. het was een beetje patatjes eten en kip. Ook lekker alleen voor die prijs niet. Voor de kinderen deden ze daar een pollepel dans en een klompendans. Ik zou dan gewoon patat eten met z'n allen.. stukken goedkoper, of bij het steakhouse gedeelte, daar hoor ik ook wel goeie verhalen over
De marktet dome kun je idd gewoon gratis bezoeken. parkeren is rond de 5 euro. zwembad kaartje kun je kopen bij de receptie. Deze prijzen zijn idd aan de vrij hoge kant. Dit doen ze bewust om de toestroom mensen uit de buurt wat te beperken en het voornamelijk voor de cp gasten te houden. Houd Facebook pagina's van de parken in de gaten die hebben ooit acties voor dagjes zwemmende mensen zonder bungalow
wij zwemmen een paar keer per jaar in cp we zijn dan parkeer kosten en een zwemkaarje kwijt. en jah goedkoop i zwemmen niet maar wel veel mooier dan het zwembad om de hoek dat zin de prijzen voor een tropischparadijs. de marketdome kost niks ze kunnen jah nit zien of je gast bent of niet je hebt geen polsbndje ofzo en je hoeft ook niks te laten zien als je wat besteld hihihi. je kunt er dus ook gewoon eten. een kombi arrangement is dus ook gewoon mogelijk. wij doen dit al heel lang. dat was voor ze en aparte site hadden met dagje cp .