geluid opnemen angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ikkuh26, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh26

ikkuh26 Lid

4 feb 2009
    94
    0
    0
    hallo dames,

ik ben op zoek naar meiden die ervaring hebben met het opnemen van het geluid van de angelsound..ik zou vandaag het geluid opnemen van onze kleine spruit, en het is wel gelukt, alleen nu zit er een ongelovelijk ruis in..hoor het hartje wel, maar door die ruis word het er niet mooi op haha

wie o wie weet hoe ik die ruis eruit kan krijgen?en hebben jullie dat probleem ook gehad, of neemt hij alles mooi op zonder ruis??

en hoe kun je het geluid versturen, over bijvoorbeeld msn of hyves???

alvast bedankt;)

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik lees mee..

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik lees ook mee ik weet niet eens hoe ik het geluid op de comp moet krijgen

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    die ruis krijg je er niet uit helaas! Door de kabel ertussen hoor je de ruis sterker..
    Of hoor je de ruis ook zonder kabel naar de pc toe? Bij mij wordt de ruis nu wel minder nu je het hartje ook duidelijker hoort kloppen naarmate ik verder raak in de zwangerschap..

Voor degene die niet weten hoe ze het op moeten nemen..
    Kabel in je pc en in de angelsound en dan heb je als het goed is op je pc een geluidsrecorder waarmee je het dan op kan nemen..
    Even kijken tussen je apparaatbeheer, maar bij mij komt de geluidsrecorder in beeld als ik de stekker in de pc en in de angelsound doe, dan zie je rechtsonder in de taakbalk ''stekkers aangesloten'' en daar kan je ook je geluidsrecorder vinden als het goed is..

5. ikkuh26

ikkuh26 Lid

4 feb 2009
    94
    0
    0
    hey bedankt voor je reactie

als ik hem aansluit op de pc dan hoor ik op de pc niets, maar met de koptelefoon hoor ik hem super goed... jammer dat die ruis er niet uit gaat.....best wel balen, want t geluid word er niet mooier op

om het op te nemen ga ik -> start-> bureau-assecoires-> en dan geluidsrecorder..en dan kun je m opnemen..
    heb het kabeltje in aansluiting voor mic-> en dan optie microfoon( weet niet of elke pc die aangeeft)

Deel Deze Pagina