Op vakantie met baby van 2 maanden, BUGGY?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kayra, 13 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oei daar had ik nog niet eens aan gedacht!
    Ik kon 8 weken na de bevalling een uurtje zitten... :(

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ben het helemaal eens met Agatha... je kan je van tevoren allerlei voorstellingen maken, maar als je kindje er is, is het vaak toch helemaal anders.

En inderdaad, het ligt er ook maar aan hoe je bevalling gaat. Bij mij ging het allemaal heel goed en ik heb bijna de hele kraamweek zittend op de bank doorgebracht, maar het kan ook heel anders lopen.

En je zegt dat je een Maxi Cosi niet fijn lijkt voor hem om in te slapen, maar denk je dat zo'n lange reis leuk is voor zo'n kleintje? Wij gaan in september een paar weken naar Frankrijk, ik vind het best een lange reis. En dan is het maar 8 uur en 4 uur (tussenstop bij schoonouders tussendoor ;)) en Eva is dan al een stuk ouder. Ik zou echt serieus overwegen in jouw geval om met het vliegtuig te gaan.

3. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Toen ik zwanger was waren we ook van plan eind juli met de auto richting zuid frankrijk of spanje te gaan.

Dat idee hebben we al snel laten varen toen de kleine er eenmaal was.

Even dachten we er nog aan om richting egypte of tunesie te gaan en zelfs de dominicaanse republiek heeft ons nog even doen twijfelen.

Maar nu de kleine er eenmaal is hebben we zoiets van misschien een weekendje in nederland naar een vakantie park vinden we wel genoeg ;).

Dus inderdaad wacht ook nog maar een beetje rustig af als je eenmaal bent bevallen en je kleintje in handen hebt zegt je eigen gevoel wel wat je het beste kan doen.

Het belangrijkste nu is dat de bevalling goed gaat en je een gezond kindje op de wereld zet, daar zou ik me nu maar op focussen ;).

4. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi hoi, na 6 pagina;s kom ik me er ook maar eens mee bemoeien :oops: .
    ik las dat je 4 weken naar turkije ging, is het dan geen idee om alleen voor de bruiloft te gaan bv een paar dagen en de kleine dan bij een oppas te laten.
    natuurlijk is de kleine nog heel erg klein, maar als je perse wilt gaan dan moet je toch wat.

succes met je beslissing!

joyce

5. Marieketjes

Marieketjes Actief lid

11 dec 2007
    128
    1
    0
    Inderdaad, ik had ook nog helemaal niet over haarzelf nagedacht. Stel dat je 2 weken over tijd gaat, dan is het nog maar 6 weken na de bevalling :confused: . Als je dan 24 uur in een auto moet zitten..... :(

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Mag ik vragen over wat voor reiswieg het gaat?

Heel veel succes met je bevalling! ;)

7. Kayra

Kayra Actief lid

13 jun 2008
    146
    0
    0
    Interieur-architect
    Capelle a/d IJssel
    http://www.babyrent.nl/producten.php?gr ... antie&id=6

Dit is de site waar je die reiswieg kan huren.

Ik zie het allemaal wel op me afkomen :D Wie weet denken we er heel anders over wanneer de baby er is. Ik focus me nu op de bevalling ;)

Later dan 40 weken word het zeker niet, ik heb morgen een afspraak bij de gyn om me te laten inleiden :cry: Dus de baby kan alleen eerder komen of met 40 weken later word het niet zei de gyn.
    Maar ja, zoals ik al zei ik zie het allemaal wel...

8. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    lijkt mij ook zeker niet ideaal, we hebben sophie laatst in de buggy gedaan, nou ze was er nog veel te klein voor. laat staan dat je er een baby van 2 mnd in legt.

Deel Deze Pagina