toen mijn dochtertje 4 maanden was hebben we het al eens 1 week geprobeerd maar het was een ramp ze weigerde om in het campingbedje in de caravan te slapen (kreisen ,adem in houden ,bleren )zowel overdag als snachts . toen hebben we haar na 3 dagen in het reiswiegje laten slapen en daar sliep ze zonder problemen. het campingbedje hebben we nu bij oma staan zodat ze er aan kan wennen maar ze weigert er nog om in te slapen .(ze maakt zich zo over haar toeren dat ze ligt te rillen ) Maar omdat het reiswiegje te klein is geworden zal ze de eerst volgende vakantie wel in een bedje moeten slapen , maar ik heb geen zin om weer hele nachten geen oog dicht te kunnen doen en dan de hele camping ook door haar wakker ligt en dat we er straks worden afgestuurd. Ik zie er gewoon tegen op om op vakantie te gaan . wie heeft er tips voor mij hoe ik dit kan aan pakken :
Hoi, Het kan zijn dat je kindje het niks vind om zo laag te liggen, dat ze zich niet geborgen voelt. Ik neem aan dat ze thuis nog op de hoogste stand in haar ledikant ligt? Wij hebben een deryan travelcot en ons zoontje ligt hier zonder problemen in. Misschien een idee om uit te proberen? Succes ermee!
ze ligt thuis ook al 1 standje lager dus zeg maar in het midden we hebben nu een matrasje gekocht net als in een bedje en dan kijken of dat helpt