Goedemiddag, 2 weken geleden ben ik bevallen van onze zoon. Voorspoedige bevalling, 15 uur weeen persen 35 minuten, 2 uur voor het persen een ruggeprik gehad. Iets wat scheurtjes dus een aantal inwendige en uitwendige hechtingen. Uiteraard deed het plassen in het begin pijn maar met wat water was het wel te doen. Ook voel ik geen aandrang dus ga ik maar om de 3 uur proberen te plassen. Sinds 2 dagen gaat het plassen steeds moeilijker, ik probeer er rustig voor te gaan zitten en toch komt het vaak niet. Ik moet een enorme druk zetten en met een beetje geluk komt er wat, vandaag heb ik ook pas 2x geplast. Is dit normaal? Mn ontlasting wil ook niet echt, als ik moet moet ik rennen en is het meestal een klein beetje diarree. Ik heb ook enorm last van mn bekkenbodem(spieren) neem hier regelmatig paracetamol voor in. Lopen gaat opzich wel maar stilstaan hou ik niet lang vol, liggen in bed is ook geen pretje. Groetjes Nala010
hoi als je er zoveel last van hebt zou ik het bespreken met je huisarts. Ik denk dat het slim kan zijn om naar een bekkenfysiotherapeut te gaan. Mirjam