Dierenrijk, erg leuk voor kinderen. Hebben er een abonnement op dus kom er veel en de kinderen blijven het leuk vinden. Vooral alle speeltuintjes tussen door.
Vandaag naar dierenrijk geweest en zoon van 1 vond het fantastisch, leuke dieren en overal speeltuinen! Overloon ben ik 2 jaar geleden geweest maar vond dierenrijk een stuk leuker voor jonge kinderen.
Wij zijn in de kerstvakantie naar dierenrijk geweest en ik vind hrt echt een aanrader voor kleine kinderen. Je loopt een route en tussendoor kunnen ze even spelen in de speeltuinen. Wij zijn denk ik 2-3 uur binnen geweest.
Dierenrijk kunnen wij ons echt een hele dag vermaken hoor. Zoals gezegd veel speeltuintjes en als je de tijd neemt voor drinken en eten op z'n tijd...
Dierenrijk!!! Maar dit mede omdat het op fietsafstand is voor ons en we korting krijgen met ons Beekse Bergenabbonnement. Ik vind DR vooral leuk omdat er tussen de dierenverblijven door kleine speeltuintjes zijn die ook voor mijn zoontje van net 2 al leuk zijn. Overloon ben ik 1x geweest in december toen het erg koud was. We waren er wel heel snel doorheen, ik had het groter verwacht. Maar op dat moment was het precies genoeg. Overloon was wel heel leuk dat je een stukje tussen de dieren heenloopt. Dat vond ons zoontje heel leuk. Er is inderdaad wel een speeltuin, maar wij waren op toen te verkleumd om daar nog in te gaan In DR heb je dat trouwens ook, bij de witte geiten. Maar die lusten ook heel graag plattegronden, boterhammen en eigenlijk alles dat je onderin je buggy hebt liggen
Overloon is wat kleiner, dieren zitten vaak in hun binnenverblijf waardoor je ze niet ziet. Het is wel vrij aardig aangelegd en een mooie speeltuin. Dierenrijk ken ik niet.
dierenrijk ik ben bij beide geweest (overloon was toen nog wel van de oude eigenaar). maar dierenrijk is klein praktisch en goed te doen voor kinderen
Ik stem ook Dierenrijk! Bevooroordeeld want heb daar ook een abonnement haha maar Overloon ook geweest en vind dierenrijk leuker. Je kunt inderdaad bij de geiten, vogels, rijstvogels en ringstaartmaki's (heel leuk tijdens voedertijd) in de kooien. En je kunt op meerdere plaatsen (bevers, zwijnen, vissen en nog paar plaatsen) de dieren voeren. Zijn echt ingericht voor kinderen, die kunnen de dieren ook overal goed zien, leuke speeltuinen en goed onderhouden. Overloon is ook mooi, meer natuurlijk, echt een park waardoor je wandelt en vond dat de dieren daar lekker veel ruimte hadden.
Wij hebben jaarkaarten voor dierenrijk, wonen op fietsafstand. Heerlijke dierentuin! Inderdaad alle kleine speeltuintjes tussendoor, in het begin/eind een hele grote en halverwege de route ongeveer ook een grote speeltuin.
Ben bij beide meerdere malen geweest maar vind dierenrijk nog wat kindvriendelijker als overloon en leuk aangelegd. Al is die 2e ook heel mooi.