Hey Meiden, 31 augustus ga ik voor het eerst met Kyano in het vliegtuig naar Griekenland, ik zelf schijt echt in mijn broek voor het vliegtuit maar wil dit dus niet overbrengen op Kyano, iemand tips voor wat ik kan doen ? Bij elke kleine turbulentie die ik voel kan ik gek worden ( mietje ) Maar het is niet zozeer een tip voor mij maar meer voor Kyano, wat moet ik bv doen als hij last krijgt van zijn oortjes ? Kan ik van te voren druppeltjes geven waar hij rustig van word ? En ik ga naar een All-Inclusive hotel op Kos ( hou ik totaal niet van maar manlief mocht dit jaar kiezen ) is dat leuk voor kindejs van zijn leeftijd ? (1,5) we gaan naar Akti Beach iemand ervaring ? Wat ben ik eigenlijk een mietje als ik het zo terug lees ... ik ga al jaren op vakantie met het vliegtuig maar nu voor het eerst met die Puberende Dreumes
hoi chantal... akti beach zegt me wel wat ik ben 3 keer op kos geweest maar niet in kos stad zelf... zit dit hotel wel in kos stad of een ander stadje? uhm ja vliegen me de kleine heb t zelf wel een antal keren gedaan maar gelijk min 11 uur niet zo opletten wat er allemaal gebeurd en idd een flesje geven of bv met landen en stijgen of ze vallen al iin slaap das helemaal makeklijker wet niet hoelaat je vliegt maar als je vroegvliegt gewoon vroeg wakke rmaken dan slapen ze mooi in t vliegtuig... en uhm een boekje of ze meenemen dar hou ik de miijne wel 1 uur zoet mee ookal heb ik dr zelf op dn duur geen zin meer in
Wij zijn toevallig in mei naar griekenland geweest, kreta. voor de oudste (3) was het de 2de keer en de jongste (1)de 1ste keer. Ik denk dat je er niet zo heel veel van kan zeggen. Het ligt er ook aan hoe laat je vliegt (misschien net met hun slaapuurtjes) of wat hun humeur is! Bij ons ging het de heenreis wat moeilijker, ze konden zich niet zo goed vermaken. We hadden al 2uur vertraging gehad en toen stegen we pas om 17.30 op. Dat is echt een rottijd. De terugreis gingen we om 11.00 s'morgens en die ging echt geweldig. Dus ja het ligt ook een beetje aan de omstandigheden. En als ze inderdaad oorpijn krijgen bij opstijgen zou je ze wat kunnen laten drinken.
Ligt ook aan de piloot hoor! Bij de ene merk je echt alles en bij de andere helemaal niks! Hadden wij in juni dus! Suc6 en een fijne vakantie! Liefs Marjo