disney, wat zouden jullie doen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Athina, 27 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wat zou jij kiezen?

1. ma-do naar newport bay club

2. di-vrij naar Sequia lodge

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.844
    3.362
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi allemaal,

wij gaan eind november naar Disneyland, maar zitten wat met een dilemma, vandaar de vraag:

als je zou kunnen kiezen, wat zouden jullie dan doen, van maandag tot donderdag naar Disney Newport Bay (zwembad gesloten)

of van dinsdag tot vrijdag naar Sequia Lodge.

De prijzen zijn hetzelfde, alleen je kan op maandag niet naar sequia lodge, vandaar de vraag. We gaan met ons gezinnetje + mijn ouders, vader is ietwat slecht ter been.

ik ben benieuwd :)

groetjes
    Athina

2. Hoi Athina,

Wij zijn een aantal jaar geleden in Sequia geweest en toen was het water ijskoud. Voor volwassene was het al te koud laat staan voor kinderen (ik had toen nog geen kids).

Als je het puur voor het zwembad doet zou ik er niet heengaan. Ik weer niet of het inmiddels veranderd is.
    Ik zou voor Newport bay gaan. Is toch iets mooier.
    Succes ;)

3. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hoi Hoi,

Weet niet of je het gezien had maar we hebben al een Disney topic dat heel erg druk bezocht wordt hier in het vakantie gedeelte. Anders moet je je berichtje nog even daar posten als je meer reactie's wil! Wel grappig trouwens ik ben jou wel vaker tegen gekomen in Disney topics als ik die open, ha ha.

Je vraag:
    Tja, New Port Bay is prachtig, maar Sequia lijkt me leuker voor kinderen. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik alleen NPB ken van binnen. Daar was het zwemwater heerlijk. Maar ja, vrijdag is meestal wel drukker. Dus dan ik maandag tot donderdag wel weer aantrekkelijker. succes. en hopelijk kom je ook bij het Disney clubje, is erg gezellig hoor!

4. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik ben een fervent seqouia lodge ganger, maar ik zou die vrijdag niet willen is het toch veel drukker. qua zwembad is seqouia lodge ook echt koud idd. dus daarvoor hoef je er niet heen ;) echter de sfeer in seqouia vind ik wel veel knusser

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.844
    3.362
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

hihi, ja klopt, ik ga anders de link nog wel even posten daar. Ik heb ook al even meegekletst in het topic, alleen kan ik de clubjes gewoon niet bij houden helaas... Ik heb de mama club van m'n jongste ook 'opgegeven' als het ware.

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik ga persoonlijk ook liever niet op vrijdag... En daarbij vind ik het zwembad niet bijzonder leuk in sequoia
    Disneyland zelf is waarschijnlijk ook al vermoeiend genoeg voor je kleintjes haha

7. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    jammer van het zwembad maar ik zou voor newport gaan.
    Lichtere kamers, veel leuker voor kinderen en minder lopen voor je vader.
    + weekend is veel drukker als doordeweeks.

Bied newport niet aan dat je in een ander hotel mag zwemmen??

Deel Deze Pagina