Op vakantie met een baby?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Skatje, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Op vakantie met een baby van 2 maanden?

1. Ja, ik zou gaan!

2. Nee, ik zou niet gaan!

3. Anders, namelijk:

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Als jij én je vriend het geen (groot) probleem vinden om zonder hem te gaan, zou ik zeggen DOEN. Alleen als je ouders samen met jou reizen, want in m'n eentje met een baby en een peuter in het vliegtuig zou me wat te ingewikkeld worden qua slepen.

Wij zijn met oudste voor het eerst op reis geweest toen hij 6 mnd was (maand naar Australië) en dat is supergoed bevallen. Ook het vliegen ging hartstikke goed. Ik zie daar nu veel meer tegenop, de volgende keer dat we gaan zullen we een peuter en een kleuter meenemen.... hou die maar eens bezig, zo lang.
    Jongste was 4 mnd toen we een lang weekend centerparcs deden, en daarna nog een week Ardennen. Ging ook prima, en toen was het vooral leuk voor onze oudste om in een vakantiehuis te zijn. En voor onszelf ook fijn.

In jullie geval zou ik zeggen: vriend, geniet van een weekje ongestoorde nachtrust. En TS, geniet van een weekje zon met je ouders en kids.

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Lekker gaan, geniet van de rust en andere omgeving.

Oh 1 tip voor je kids voor de oortjes..
    Laat ze tijdens het stijgen en dalen drinken.. Werkt super.

Jayden was 7,5 maand toen gingen we naar Curacao, heb hem heel de reis niet gehoord.

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Verplaatst naar 'vakantie'.

Deel Deze Pagina