Op vakantie met een dikke buik!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door allie, 7 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Wij zijn bij mijn vorige zwangerschap rond 25 weken met de auto naar Italie gereden. We gingen in 2 dagen en moesten regelmatig stoppen voor plassen en eten. Het was goed te doen.
    De terugreis hebben we uiteindelijk makkelijk in 1 x gereden, met heeeel veeel plaspauzes.

Nu gaan we over 3 weken weer naar Italie en zullen we ook in 2 x gaan rijden, maar dat is vooral omdat mijn dochter het anders niet volhoudt. En ik denk dat het voor mijn benen nu ook wel lekkerder is, om af en toe te bewegen.

Veel plezier en geniet ervan!

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    (heb de reacties niet gelezen, alleen de openingspost)

Toen ik ong. 26 wkn zwanger was zijn gingen we naar Gelderland op vakantie (een dik uur rijden, dus viel wel mee, dachten we). Ik was zoooooo blij toen we er waren! Ik was helemaal kapot. Moet er wel bij zeggen dat ik al heel snel een flinke buik had, hoor, dus dat hielp ook vast niet. Daarbij heb ik vanaf 20 wkn ongeveer veel last gekregen van bekkenklachten, dus zitten was gewoon sowieso niet zo fijn meer... Ik was in ieder geval blij dat we in Nl waren gebleven.

Het is natuurlijk wel zo dat als je je gewoon fit voelt & geen klachten hebt, dan moet het best te doen zijn. In ieder geval zorgen voor genoeg stops onderweg! En misschien bij voorbaat er al voor kiezen om in 2 dagen te rijden ipv in 1 keer...?

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Wij zijn toen ik 26 (?) weken zwanger was op vakantie gegaan naar Zuid-Frankrijk (Cote d'Azur). Wat een super vakantie, en zoals iemand anders al zei: Niet anders dan andere vakanties, gewoon heerlijk genieten!
    De autorit vond ik ook niet anders dan anders, gewoon lang en vermoeiend maar prima te doen. En als het niet gaat, kun je eventueel toch gewoon ergens een tussenstop doen?
    Voor mij persoonlijk geldt: Vakantie en zwanger is PRIMA te combineren!
    Geniet er lekker van!

4. allie

allie Lid

4 feb 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL

omg met 37 weken is mijn 1e dochtertje al geboren... dat zou ik nie durven...:)

hopelijk blijft je ukki nog wat langer zitten! in ieder geval wens ik je vast een fijne vakantie!

Deel Deze Pagina