Op vakantie met groot gezin

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamishka, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen in de meivakantie naar Italie (Gardameer) met de auto. Ik zoek me suf voor een leuk hotel/apartement met grote faniliekamers maar vaak hebben ze die niet, we moeten dan 2 aparte kamers nemen maar dat is geen optie. Mijn kinderen zijn dan 8,6 en 2,5 jaar oud (tweeling).
    De twee jongsten zouden eventueel nog in een campingbedje kunnen slapen maar ook dat is lastig omdat ze maar 1 campingbed per
    KAmer geven. Wie kent een leuk hotel aan het Gardameer die familiekamers heeft?

Verdere eisen zijn:
    Zwembad (liefta met kinderbad en dat het een halfpension is. Wil zelf echt niet hoeven koken tijdens de vakantie en elke dag uit eten gaan met alle
    Kinderen zie ik niet zitten en kost veel geld

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    soms kun je bij hotels ook kamers krijgen naast elkaar waar een deur tussen zit, dan heb je toegang tot beide kamers, dit kun je eventueel navragen.
    Anders kom je vaak snel in een appartement terecht waar je idd zelf moet koken, of uit eten moet gaan. lastig met zo'n groot gezin. succes met zoeken, en misschien heeft een van de andere een goede tip!

3. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Kijk eens op Arke.
    Daar je kan je bij de meeste appartementen ook halfpensioen bijboeken. Ik weet niet hoeveel slaapkamers je nodig hebt?
    Meestal zijn het 2 slaapkamers en een slaapbank ik de woonkamer.

4. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Belvedere Village is bijvoorbeeld met halfpensioen te boeken (De jongintra) Is dan wel een 3 kamer appartement met maar 2 slaapkamers mogen max 6 personen in. Zijn vast nog wel meer appartementen te vinden zijn.

5. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Wij zijn ook een groot gezin met 5 kinderen. Wij zijn afgelopen zomer naar camping altomincio familie park geweest. Wauw wat een super camping. Mooie lagune zwembaden ( zachte rubberen bodems) met mooie glijbanen. Wat ik ook heel fijn vond is dat het niet diep is. Ideaal voor jonge Kids. Ook heb je zwembad die wel diep is. Kortom voor elke leeftijd geschikt. Animatie ook erg leuk en van alles in de omgeving te bezoeken!

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dit dus. Vragen naar een 'connecting room'. :)

Deel Deze Pagina