Reis Gardameer

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Jewel22, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoe is jullie autoreis bevallen naar het Gardameer?
    En hebben jullie het in 1 keer gedaan?

Erg benieuwd!!

2. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Wij hebben het vorige zomer gedaan, naar Peschiera dus zuidelijk Gardameer. We zijn 'savonds rond 19u vertrokken en kwamen rond 11 uur aan in de ochtend. De kinderen hebben het grootste gedeelte geslapen. Dus geen geruzie en gezeur in de auto gehad, en voor de echte hitte op de plek van bestemming.
    Begin mei gaan we weer, en dan doen we het weer precies zo :)

3. Loezz

Loezz Actief lid

10 feb 2009
    165
    0
    0
    Verzorgende IG
    Ik lees mee! We gaan over 2 wkn richting gardameer. Het word de 3e keer. 1e keer hadden we een overnachting en vorig jaar reden we in 1 keer. We willen het dit jaar weer in 1 keer doen en dan ook rond 19.00 uur wegrijden. We rijden wel allebei!

4. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Wij willen volgend jaar richting het Gardameer gaan maar nu wil ik me een beetje gaan orienteren op campings.

Waar gaan jullie heen?!

5. Lentes

Lentes Niet meer actief

Wij kiezen de heenreis zowiezo voor een overnachting, anders ben je gebroken op het moment dat je aankomt (en je kinderen barsten van de energie van die hebben lekker geslapen en willen de hele camping ontdekken!)

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    We zijn maandag terug gekomen van 2 weken gardameer, Lazise.
    De heenreis hebben we 's nachts gedaan, we zijn tegen 21.00u vertrokken en kwamen om half 9 aan. We zijn 3x gestopt.

De terugreis hebben we overdag gedaan en hebben we maar 1x gestopt! We vetrokken rond 09.45u en kwamen hier om 22.00u aan.

Qua drukte op we weg vonden we het 's nachts rijden fijner, maar ons meisje deed het overdag heel erg goed in de auto.

7. Wij gaan morgennacht! Heenreis overnachten we in Oostenrijk en de terugreis willen we in 1 keer doen! Wel grote verschillen qua reistijden hier! Ben erg benieuwd! We vertrekken donderdagnacht rond een uur of 4 snachts!
    We gaan naar camping Bella Italia!

8. Loezz

Loezz Actief lid

10 feb 2009
    165
    0
    0
    Verzorgende IG
    Oh fijn morgen al! Wij nog 2 weken wachten... We hebben een erg mooi appartement net in de bergen in plaatsje tremosine. Niet zo toeristisch. Een camping trekt ons niet zo. Ieder zijn ding. Maar in ieder geval hele goede reis en veel plezier in italie!

9. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Kun je niet beter met het vliegtuig gaan en daar een auto huren?

10. Als je al het geld van de wereld hebt wel :);)

11. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Wij zijn nu 3x naar Bella Italia geweest en hebben terug altijd in 1x gereden en heen met overnachting.

Heel veel plezier!

12. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Op die camping zit mijn zus nu ook!

13. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij zijn ons een klein beetje aan het orienteren voor volgend jaar....misschien naar Bella Italia! Wij willen niet in 1x door.
    Waar overnachten jullie dan?

14. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Wij zijn vorige week teruggekomen. Heen zijn we in 2x gereden, al een beetje voor het vakantiegevoel en omdat we op een zaterdag zijn vertrokken. Om 5.00 uur 's ochtends zijn we weggereden en rond 14.30 waren we bij het hotel in Pfronten ( net voor de grens met Oostenrijk ). Onderweg hebben we nog 2x 1,5 uur gepauzeerd. Op dag 2 zijn we om 8.30 uur na het ontbijt vertrokken en moesten we nog zo'n 400 km.

Vorige week dinsdag hebben we in 1x teruggereden. Om 7.00 uur vertrokken en precies om 20.00 uur thuis. De stops hebben we zoveel mogelijk beperkt, veel in de auto gegeten. Alleen even voor de lunch gestopt, maar toen zaten we na een half uurtje ook weer in de auto. Ging perfect!

Veel plezier!

15. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Daar zijn wij vorig jaar geweest. Helemaal geweldig!

Wij gingen overigens vliegen, maar mijn moeder en mijn tante (met gezin) gingen met de auto. Zij haalden ons op van Verona airport (was nog plek in de auto. Ze vertrokken rond 19.30 en kwamen tegen 13.00 aan (meerdere stops) was voor hun prima te doen.

Deel Deze Pagina