Ja, ik vind het zonde om nu te boeken als er binnenkort weer een actie is. Voor dat geld kan ik 2 weekenden boeken .
Ik wacht ook meg smart Vorig jaar heb ik ze op 5 oktober gekocht, dus ik hoop dat ze er volgende week zijn.
Ik heb die tickets vorig jaar besteld op 5 oktober, dus zal binnenkort wel weer zijn. Wij gaan ook weer boeken
Iemand nog tips voor echt leuke parken? Gaan regelmatig naar het Vennenbos, zijn op rabbit hill en Coldenhove geweest. Coldenhove is misschien nog wel een optie aangezien dat weekend mijn jongste en ik wat ziekjes waren.
Welke parken hebben (ook) een leuk zwembad? 't Vennenbos en Lommbergen zijn leuk, maar daar zijn we al een paar keer geweest.
Verder zijn het allemaal simpele zwembaden volgens mij, het Vennenbos is vroeger Centerparcs geweest en Lommerbergen ook denk ik, daarom hebben ze een zwemparadijs. Maar ik lees mee
Ik ben op de site van Landal aan het kijken, dit park heeft ook een subtropisch zwembad -> Landal Salztal Paradies Geen idee of je ook Duitse parken kan boeken, jij?
Toevallig was ik gisteren aan het kijken om een weekendje landal te boeken. Goed dat ik dit lees. Was die hele hema actie al vergeten! Ik wacht wel even af!
Je hebt groot gelijk, weekendje Vennenbos kost 251 euro (4persoons), met de Hema actie kan ik van dat geld 2 weekendjes boeken
Het was ook maar een grapje hoor maar er zijn er wel veel hier doe naar het vennebos gaan. Wij ook, zeker twee keer. Éen keer met mijn moeder en een keer met de schoonfamilie, 4 huisjes naast elkaar. Als we 4 huisjes naast elkaar willen, zouden we dan ook 4 x voorkeurskosten moeten betalen?
Haha dat van mij was ook een grapje Van die voorkeurskosten weet ik niet, zou best kunnen, dat je per boeking een nr door moet geven.
Wij zijn twee keer met die Hema voucher naar Landal Sonnenberg geweest. Erg leuk park (vinden wij iig).
Dat park gaan we misschien van de zomer naartoe met de tent . Vind het voor een weekend een beetje ver rijden (3,5 uur voor ons)