Op vakantie met schoonouders. Nooit nooit meer!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ingrid77, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    spannend! onze zwager woont er ook en vinden t voor hem ook al zo spannend haha..

Oh en fijn dat je thuis bent :D
    Opzich verder wel leuk gehad?

2. Soit

Soit Niet meer actief

Haha idd niet meer doen dan. Werkt vaak niet als je te dicht op elkaars lip zit.

Ik ga volgende week voor de 2e keer met schoonouders op vakantie en heb er mega veel zin in :):)

3. Soit

Soit Niet meer actief

Haha zo grappig :D

4. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Oh ik weet er alles van, jeetje zeg.
    Mijn schoonmoeder, in dit geval was schoonvader niet mee, wekte bij mij hele andere irritaties op.

Want kan zij zich bemoeien zeg!!:x Het is alweer een jaar geleden, maar ik krijg nog steeds de kriebels als ik eraan terug denk.
    Ze wist álles beter wbt onze dochter.
    "Oh...geef haar haar broodje maar op die en die manier, vindt ze lekker namelijk"
    "Laat haar zelf maar eten hoor, je hoeft haar niet te helpen, ze kan zelf prima met haar handen eten"

Of 's avonds de kleine lekker lang op willen houden, 'is gezellig', maar de volgende ochtend niet accepteren dat ze moe en chagrijnig is:x

Nee nooit meer, volgende week gaan we weer dezelfde reis maken, en dit keer heerlijk met z'n drietjes!:D

p.s. buiten dit is mijn schoonmoeder één van twee liefste oma's ter wereld hoor:D

5. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    wij gaan elk jaar ook een midweek met schoounouders en schoonzus en man. Maar dan wel allemaal een eigen kamer/huisje.
    Ik vond een weekend jaren geleden in huis meer dan genoeg en toen waren opa en oma ook nog mee...

Deel Deze Pagina