Intake kraamzorg vrijdag, wat moet ik allemaal vragen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jipjip, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipjip

Jipjip Actief lid

20 jun 2013
    106
    0
    0
    Vrijdag as hebben we de intake van de kraamzorg.

Wat moet ik allemaal vragen aan die dame?
    Waar moet ik misschien wel al over nadenken zodat het me vrijdag niet zo overvalt als ik die vraag gesteld krijg?

We hebben bv een hond, kan ik vragen voor iemand die niet bang is voor honden? Want anders moet ik nog iets gaan regelen om haar dan tijdelijk bij iemand onder te brengen wat ik eigenlijk liever niet wil doen.

Thx voor het meedenken alvast!

2. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Niet te druk maken. Ze komen juist langs om een beeld te krijgen van de situatie en als jullie dus een hond hebben zullen ze daar rekening mee houden ;)

3. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Bedenk vooral van te voren wat jij wil en verwacht! En je hond wegbrengen? Neee toch! Die hoort bij het gezin ;)

4. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

De hond is idd een aandachtspunt zodat er niet iemand komt die bang of allergies is.
    Wel/geen stagiaire,of bijv alleen niet bij de bevalling.
    Wel/niet roken of alleen buiten,
    Meer evaring met borstvoeding als je dit wilt geven,
    Blijft je partner thuis in de kraamweek?zoniet heb je recht op een paar uurtjes meer,
    Heb je er problemen mee als de kraamzorg mannelijk is?
    Verder vragen ze jou ook nog dingen over wat je belangrijk vind.

5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.992
    6.742
    113
    zuid-holland zuid
    Weet je al hoeveel uur kraamzorg je wilt gaan afnemen?
    Kan je bed gewoon op klossen?
    Willen ze dat je een ondersteek in huis haalt? (wilden ze bij mij omdat onze wc beneden was)
    Heb je misschien nog vragen over baby-artikelen die je hebt en misschien niet "ok" zijn volgens hun regels zoals hoofdbeschermers in de wieg of fleece dekentjes of slaapzakjes…

Zeker vragen voor iemand die niet bang is voor honden hoor! Het is voor de hond best belangrijk om juist de kraamtijd mee te maken, hij hoort bij het gezin!

6. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    alles vragen wat in je op komt! geen vragen zijn dom en als je achteraf zoiets hebt van... waarom heb ik dat niet gevraagd is het ook niet handig...

7. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.867
    113
    Vrouw
    Ik heb iemand gevraagd die met honden overweg kan. Dat vond ik erg belangrijk want ik wilde dat ze overal bij betrokken werden, en dat schiet niet op als je een schijterige muts hebt die amper door de voordeur durft omdat er 2 grote honden zijn.. ;)

En gelukkig hebben we een hele goede kraamverzorgster gehad, die echt super met de honden kon! En nu wil ik dat weer! Dat was/is mijn eis!!

En verder hebben lieke en cowgirl goede punten!

8. Jipjip

Jipjip Actief lid

20 jun 2013
    106
    0
    0
    Bedankt alvast, kan ik al een lijstje gaan maken!

Deel Deze Pagina