Goh, het is maar waar je je druk om maakt, toch? Is het verstandig als ik vanuit thuis die luiers mee neem of kan ik daar ook prima luiers kopen? Ik gebruik eigenlijk altijd pampers maar vind het niet erg om een weekje wat anders te gebruiken. We gaan 8 dagen (en het is alleen voor de jongste). Of zijn de luiers erg duur daar? En hoe zit het met zwemluiers? Iemand enig idee?
wij zijn afgelopen voorjaar op vakantie geweest de luiers daar in de supermarkt zijn echt heel duur ( ook turkse luiers ) baby producten zijn daar zoiezo duur voeding betaal je daar meer als in nederland
Voor die 8 dagen zou ik wel een pak luiers meenemen. Luiers kan je meestal alleen in supermarkten kopen en van zwemluiers weet ik niet of je die daar hebt. Nutrilon zou ik ook van hier meenemen. Daar heet het anders en zijn de kleuren verschillend (groen standaard, blauw HA...) Gewoon in de handbagage van de kleine
Ik neem alleen luiers mee voor de eerste dag en koop op mn bestemming luiers. Ga ik echt niet mee slepen.
Nou ik heb dus eigenlijk ook geen zin in gesleep, vandaar mijn vraag. Maar is het dan echt verschrikkelijk veel duurder? Of scheelt dat een paar euro?
je zit in een toeriste gebied je hebt in lara 1 lange staat met allemaal winkels daar zit ook een supermarkt toen wij in het voorseizoen er waren scheelde een pak pampers 3 a 4 euro best veel
Ik zou er meenemen voor 2 dagen en daarna kopen. Maar dan heb je eens op bestemming nog effe tijd om er te gaan kopen.
Hee meis Wij zijn in mei in larageweest, de pompers ook eigen merk waren zo 5 euro duurder dan hier, Maargoed,je hebt het over 5 euro..... Je bent op vakantie, die 5 euro zal het hem dan ook niet doen denk ik
Ze zullen vast duurder zijn maar ik koop ze altijd ter plekke. Wel pampers (in het Turks Prima) want heb geen zin in gelek enzo. Die paar euro kan me op vakantie niet schelen ik ga voor gemak
wij waren in kusadasi, konden daar gewoon luiers kopen, idd paar euro duurder dan in Nl, maar scheelt een hoop gesleep... aan de andere kant, als je een pak luiers mee neemt heb je op de terugweg wel ruimte in je koffer over kun je nog even shoppen
Wij nemen altijd luiers mee, ben ook alleen tevreden over de kruidvat luiers dus die moeten wel mee aangezien je alleen pampers kan kopen. en zoveel gesleep is het niet past makkelijk in de koffer zeker als je 8 dagen gaat.
Je hebt daar inderdaad zwemluiers van Huggie zelfde als hier gewoon! Nutrilon is er ook maar heet daar Aptamil! De kleuren van de bussen van Aptamil is hetzelfde als hier hoor! Ik heb het ook bij mijn dochtertje gebruikt. Molfix is een turkse luiermerk, is erg goed en net zo populair daar als pampers (heet daar Prima)!
Hee meis, ik ga je snel weer PB'en! Ja precies, wat andere ook zeggen het is een paar euro en dat vind ik het gesleep eerlijk gezegd niet waard! Om even door te gaan op de voeding, ik neem qua melk wel zelf een bus mee. We gebruiken Nestlé 2 en heb geen idee of ze die daar verkopen? En zou ik voor haar potjes mee moeten nemen? Ze eet thuis eigenlijk gewoon met de pot mee en lust alles.. Of is het eten daar niet geschikt voor haar? Kan ik daar ook gewoon goede potjes kopen? Oh en zwemluiers, hoeveel verbruik je die nou eigenlijk??
Hoezo een gesleep. Je doet de luiers toch los in je koffer? plat bovenop of onderin? Ik neem het altijd zelf mee, helemaal als je een week gaat.
F at bij ons gewoon mee, vaak hebben ze daar wel het zelfde elke avond spaghetti rijst patat elke dag wel gekookte aardappel ( wel in schil maar kun je uit lepelen) of aardappel puree of schijfjes, Fruit hebben ze in overvloed, Wij hebben f dus gewoon mee laten eten, wij namen ook eigen voeding nutrilon maar die hadden ze daar ook wel gehad,wel duur, 14 euro voor 400 gram !
Ik neem nooit luiers mee, ja voor een dag of twee, luiers hebben ze overal... In Turkije pampers gekocht en in Spanje kies ik gewoon een merk. Zwemluiers neem ik wel meestal mee, anders moet je echt eerst boodschappen doen voordat je even kan zwemmen. Potjes heb ik ook daar gekocht, en in een winkeltje bij het hotel en in de supermarkt. Mijn dochter at niet zoveel daar, alleen soep, brood en taart dus op de kamer 's middags na het slapen 'bijvoeden'. Poedermelk nam ik toen wel mee, nutrilon ha, maar zou ik nu ook niet meer doen denk ik. Hoewel één pak voor een week, tja, dat weer wel eigenlijk.
Wij hadden wel luiers meegenomen ze zijn daar wel te koop maar waar wij zaten heb ik ze niet groter gezien dan t/m maatje 3 en was dus blij dat ik ze meegenomen had want ze zat in maatje 4+ toen. We hadden ongeveer een half pak in de bagagekoffer en nog een pak luiers en zwemluiers in de koffer. Wat we verdeeld hadden over twee koffers.