39 weken zwanger en opgejaagd voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gezelligemeid, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gezelligemeid

25 aug 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    wie herkent dit? voel me zo opgejaagd en adreline stroomt door me lijf. Verder totaal geen symptomen dat de bevalling eraan zit te komen.

2. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ja dat had ik ook, alleen mijn bloeddruk was toen aan het stijgen en volgens mijn was het daarvan.
    Is je bloeddruk goed?

3. gezelligemeid

25 aug 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ben er gisteren nog geweest en was 120 / 80

4. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    Same here. Ben eigenlijk doodmoe maar kom maar niet op tijd op bed omdat ik steeds weer iets tegenkom wat nog even "moet"

Ik word erg moe van mezelf :) zal echt wel hormonaal zijn.

5. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Heb ik ook.en ook geen teken dat het eraan zit te komen.ene x heel rustig.dan opeens weer heel onrustig.laat kleine maar snel komen

6. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben 37 weken en voel me niet lichamelijk opgejaagd, maar wel in m'n hoofd, meer zo van "dat wil ik nog even opruimen, dat moet nog even gebeuren"...

7. gezelligemeid

25 aug 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook weken niet echt kunnen stil zitten en veel gedaan. Een boek lezen op me gemakje zat er niet zo in.

Gisteren voelde ik me echt opgejaagd en kreeg ook wat rode konen. Na een redelijke nachtrust gaat het nu wel wat beter. Het is ook gewoon zo dat je er nu klaar voor bent en de baby mag komen, wellicht brengt dat onbewust ook wat spanningen mee

Deel Deze Pagina