Ik ben trouwens herstellende van een hernia operatie en onder behandeling van een nieuwe hernia. Zowel werkgever als bedrijfarts vonden het prima dat ik op vakantie ging. Ik laat wel zien dat ik wil werken en ik kijk niet naar wat ik niet kan maar naar wat ik nog wel kan en help op die manier toch een beetje op het werk. Ik ga ook gewoon naar een zon, zee en strand vakantie dus echt relaxen wat anders is dan bijv skivakantie
Echt een gevalletje van niet goed lezen! TS als je weggaat op vakantie en je zit in de zw moet je dat melden bij het uwv.
Bedankt voor de reacties. Ik ga het met mijn leidinggevende bespreken nog voordat ze mij ziek meld, kijken hoe ze erover denkt. @Foxter en de andere dames: sterkte en probeer je angst toch los te laten op vakantie. Niet teveel vooruit stressen
I know, daar zit ik voor bij in behandeling bij de paaz in het ziekenhuis Maar in ieder geval alvast een fijne vakantie!!!!!
als je bijv niet lang kan zitten en je daarom ziek meldt en je gaat vervolgens op vakantie en moet daarvoor 12 uur vliegen dan is dat niet zo handig. Dan kan het je herstel in de weg staan. Ligt er dus aan hoe en wat