Wij hebben net geboekt, 2 nachten eind mei. In een VIP Poorthuysappartement. Het lijkt me zo heerlijk! Er zit een bubbelbad in ons appartement. en een sauna, al mag ik daar niet in.. Heb er zooooooo veel zin in. Iemand ervaring ermee? Het is dus het vakantiepark naast de efteling, met zwembad en restaurant en eigen ingang tot het park.
Het is echt geweldig! Al zaten wij gewoon in een Boshuys. Maar ook die zijn geweldig. Het was Klaas Vaak thema. En Klaas Vaak leest ook 2x in de week een verhaaltje voor onder de Poort. Het is ideaal op loopafstand en je hebt een half uur eerder toegang tot het park. De hele sfeer is al geweldig! Echt genieten! Veel plezier gewenst alvast!
@Vio: Erg leuk! Ben er nog niet geweest maar zou wel graag willen. Efteling is sowieso erg leuk, ben er haast in opgegroeid... Hihi! Enne, die sauna mag je wel in hoor. Je moet alleen eruit gaan op het moment dat je denkt, nu heb ik het gehad. Als je niet zwanger zou zijn zou je dan waarschijnlijk nog even blijven zitten maar dat moet je dus niet doen en niet ineens onder de ijskoude douche gaan staan maar eerst je voeten en je polsen, geleidelijk opbouwen dus. Ik ben toen ik 35 wkn zwanger was nog gewoon in de sauna geweest.