Hoi meiden, wij zijn net weer terug van een weekje Menorca. Helaas zaten we niet in het Tamariscos (dat was vol) maar wel vlakbij. Cala 'n bosch is errug gezellig! Leuk haventje, leuke restaurantjes. Allemaal kindertjes, kinderstoelen, buggy's enz. Zonder kinderen is er waarschijnlijk geen ene f*ck aan ha ha. Maar met kindjes is het fantastisch. We hadden de grote kinderwagen mee en ook dat ging erg goed. Het was mooi weer! Kortom, een super vakantie. Jammer dat we weer thuis zijn Voor iedereen die nog gaat. Heel veel plezier!
Jee, wat leuk om te lezen! 6 augustus gaan wij! Als je zin hebt, plaats een paar fotootjes ofzo? En misschien nog tips; waar kun je echt lekker en leuk eten, wat heb je nog gedaan, heb je bv nog fietsen gehuurd of excursie gedaan daar? En hoe was t strand, en de zee? Haha je merkt wel, ik wil ALLES weten! Maar werd al helemaal blij om je titel te lezen, wat goed dat het er zo'n kinderparadijs is! Maakt onze voorpret alleen maar nog groter! En je kinderwagen is heel het vliegtuig uit gekomen begrijp ik? Maar zo'n grote moet je toch inchecken, en heb je dan de wachttijd op het vliegveld Sophie steeds gedragen? Sorry voor het vragenvuur he
Buggy mag mee tot aan de slurf. Als je aankomt krijg je de buggy weer terug zo is mij verteld. Ik ben ook dol op foto's en tips
Wij hadden en reis geboekt naar Menorca maar door mijn nieuwe baan hadden we de reis geannuleerd Nu werk ik niet meer daar en willen we toch een last minute naar Menorca boeken. Leuk om te lezen dat jullie het leuk vonden!
Op de heenreis mochten we de grote kinderwagen niet mee en hadden we Sofie in een draagzak mee. Op de terugreis mocht ie mee tot aan het vliegtuig. Dat was heel prettig. Toen kon ze ook nog even lekker slapen in dat ding. Verder konden we geen fietsen huren. Daar is ze nog te klein voor. We zouden een autootje huren maar we lagen iedere dag zo lekker te relaxen aan het zwembad dus we hebben verder niks gedaan. Wij zaten in appartement siesta playa. Beetje slechte beoordeling op vakantiereiswijzer en het viel ook wel wat tegen hoor. Maar ondanks dat een fantastische vakantie gehad. En het haventje met de gezellige terrasjes en restaurantjes was nog geen 20 meter lopen. We hebben 2 keer heel lekker gegeten in restaurant Avanti en 1 keer heel lekker bij een pizzeria. Die zit aan de linkerkant van het tapas restaurant. Kan niet missen. Het haventje is niet zo heel groot daar. Verder hebben we dus ook geen excursies gedaan omdat Sofie gewoon nog iets te klein is. We zijn ook niet naar het strand geweest maar het baaitje was wel fantastisch. Heel mooi strand en heel mooi blauw water. Voor nog meer vragen. Kom maar op hoor meiden! De expert vertelt
Wij zijn van 11 juni t/m 22 juni naar Menorca geweest in hotel Tamariscos! In 1 woord, GEWELDIG! Ik zou zo weer terug willen. Waar wij ontzettend lekker gegeten hebben is de Mexicaan Tex Mex, wel 4x, HEERLIJK! Het leuke van de Mexicaan is dat ze er ook een ballenbak en speelhoek hebben voor de kids. Wij hebben er zelf niks aan gehad, omdat onze dochter daar nog te klein voor is, maar grotere kinderen vinden dat helemaal geweldig. Ook hebben wij 1 dag een auto gehuurd wat gewoon genoeg is, omdat het eiland niet groot is, dus in 1 dag heb je dat wel gezien Voor de rest hebben we alleen maar heerlijk aan het zwembad gelegen en genoten!