nachtelijke geluiden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tico, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ons meisje maakt snacht zoveel geluid! Ze huilt af en toe (slaapt dan wel) piept kreunt lacht enz. Het is natuurlijk heerlijk dat ze wel gewoon slaapt maar mama word toch wel zo'n 10 keer per nacht wakker van deze geluiden!
    Normaal was dit altijd alleen na drukke dagen of als er tandjes kwamen enzo, maar nu is het al zeker 3 weken elke nacht en ik begin nu toch wel erg moe te raken.
    Ik denk dat ze droomt ofzo, en als ze draait en haar plekje niet kan vinden dan begint ze ook te huilen. Hebben jullie hier ervaring mee en hoelang houd dit aan want ik zou zo graag weer eens een nachtje doorslapen hahaha.

2. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
    hier hetzelfde hoor.
    ze huilt in haar slaap, en maakt allerlei andere geluiden, en moeders word er wakker van.

je kan er niets aan doen, zal er waarschijnlijk wel bijhoren.

en soms huilt ze en dan ga ik kijken, dan ligt ze op haar buik, en weet ff niet meer hoe ze terug moet draaien, dan draai ik haar terug en ze slaapt zo weer verder.

ik snap heel goed dat je er moe van word, want je nacht word toch onderbroken. hopen dat het snel minder word.

3. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ja zeker vermoeiend aangezien ik vrijwel nooit langer dan een uur slaap. Hoef er dan welniet uit maar ben toch wakker. soms al ze inderdaad blijft huilen ligt ze klem en als ik haar dan terugdraai is ze weer kalm. Wel blij dat het niet alleen hier is haha.
    Verder niemand hier last van?

4. mijnwondertje

mijnwondertje Actief lid

20 okt 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoor hier ook!

Niet huilen, maar wel lachen, verhaaltjes vertellen gillen....

Het wakker worden ben ik wel gewend (slaaptekort dus ook) want meneer slaapt nog steeds niet door.

5. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    met alyssa hebben we dat ook gehad toen ze zelf kon gaan staan en langs de tafel ed kon lopen.
    ze was dan overdag heel druk bezig met van alles en dat moest ze dan in dr slaap verwerken en dan hoorde ik dr ook vaak.
    nu heeft ze het trouwens nog wel eens dat ze praat en veel geluiden maakt in dr slaap.
    alyssa is trouwens van april 2008

liefs doris

Deel Deze Pagina