Wij zijn afgelopen zomer 8 dagen naar Mallorca geweest zonder Esmee. Misschien ben ik te nuchter, maar had er totaal geen problemen mee. Ik miste haar uiteraard wel, maar aan de andere kant had ik nu ook echt vakantie! Ik zou het dus wel doen
Ik zou het echt niet kunnen om zonder stijn op vakantie te gaan. We gaan volgende maand een nachtje weg naar de andere kant van het land en dat vind ik al moeilijk want als er wat aan de hand is ken ik niet zo bij hem zijn. Ik weet dat hij het goed heeft bij zijn Opa en Oma maar toch vind ik het echt heel erg moeilijk. Hij loopt zelf al weken met zijn trolley over de boven verdieping en roept oma sjeren (logeren).
precies als mijn man dat zou aanbieden (wat gelukkig nooit in zijn hoofd zal opkomen) dan kan ie praten als brugman om me weer naast hem te laten slapen. Ik had zoiezo al ruzie als ik het zou aanbieden en nee ik heb het niet over een nachtje dat is heel wat anders... Het gaat niet om missen maar je hoort gewoon bij elkaar dan moet je geen kids nemen denk ik dan.. (of in elk geval nog even moeten wachten) Onze kleine is al in curacao geweest, spanje, gaat nu naar egypte gaat allemaal prima! Zonder hem was het geen vakantie ook al zou die het perfect hebben bij oma ik laat niet iemand anders mijn kinderen opvoeden. Je kan altijd nog alleen op reis als ze straks wat groter zijn en bv op ponykamp of weet ik veel zijn (dan willen ze misschien wel graag bij oma slapen) Ik kan alles doen zonder hem wat ik met hem ook kan doen, hij hoort erbij en ik breng hem niet even naar oma's omdat ik zo nodig alleen op vakantie moet VRESELIJK! Ik ben blij dat ik geen behoefte heb aan zonder mijn kind te zijn lijkt me vreselijk gevoel...
Ik zou het niet kunnen en 4 kinderen achter te laten. Ik zou gillend gek worden. Sinds dat ik kinderen heb(13 jaar)ben ik 2 keer naar een personeels uitje geweest en 2 keer uit eten geweest. Wij doen eigenlijk alles met de kinderen samen,zelfs verjaardagen 's avonds. Mocht er een kennis zijn of familie die dan zegt eigenlijk liever zonder de kinderen,dan gaan we gewoon niet.
Goh, voel me bijna apart Afgelopen zomer een week weg geweest zonder Mirthe. Totaal geen last van gehad, wij niet en zij niet. Nou is Mirthe heel makkelijk en vindt het altijd prima om ergens te blijven en ook wij kunnen daar goed tegen, vandaar die stap gezet om die week te doen. Was heerlijk en bij terugkomst ook totaal niets te merken aan haar. Ze hadden haar tijdens de vakantie zelfs leren uitslapen ! Maar iedereen moet dat voor zichzelf beslissen idd. Hier is geen goed of fout in, gewoon naar jezelf kijken
Hier ook, ofwel met ons dochtertje ofwel helemaal niet. Ik hoorde onlangs nog van m'n schoonmoeder dat zij voor een maand op reis is gegaan met haar ex-man en hun zoontje (mijn vriend dus) van 6 maanden toen voor een hele maand bij de tante hebben 'gedumpt'. Toen ze terugkwamen van reis herkende hij zijn ouders niet en wou hij niet terug. Wat voor een moeder ben je dan? Ik weet niet hoor, maar ik heb het er al moeilijk mee als ik m'n dochtertje 1 dag moet missen. Zou het niet over m'n hart krijgen! We zijn onlangs twee daagjes weg gegaan op hotel en hebben ons dochtertje meegenomen, is leuk voor haar en ook voor ons.
Zo denk ik er dus ook over. Mijn tante bracht vroeger mn neefje en nichtje ALTIJD naar oma als zij op vakantie wilde. Die zijn nooit met hun ouders meegeweest...dat vond ik als kind zijnde zo zielig voor hun. Ik ging altijd lekker mee, mijn ouders wilden niet eens zonder ons, hun kinderen op vakantie. Mn neefje en nichtje werden zelfs wel eens gedropt bij de caravan van oma zonder dat oma wist dat ze kwamen, stonden daar ineens mn neefje en nichtje voor oma's neus 'hoi oma, wij komen logeren' en was mn tante al weer vertrokken....Dit is natuurlijk vrij bizar en zo zullen de meesten het hier niet doen maar dat is me wel bijgebleven als kind zijnde! We zijn een gezin en we gaan samen weg. Of we blijven lekker thuis. Een weekendje met zn tweeen vind ik anders maar echt alleen op vakantie? Nee!
Zou het nooit doen! Hij hoort bij ons, met zijn tweetjes is ons gezinnetje niet compleet en ik zou ook absoluut geen fijne vakantie hebben, hij hoort er gewoon bij op vakantie. 1 nachtje vind ik ook wat anders, maar langer ook niet hoor.
Ik moet er ook niet aan denken maar er zijn genoeg mensen die het wel doen in mijn omgeving, mijn zege heb je alleen ik zou het niet kunnen. Een nachtje weg gaat nog net alhoewel ik daar nu ook nog niet aan moet denken
Hier ook echt niet! Ik wil nog niet eens dat hij uit logeren gaat. Nee, we nemen onze kleine man lekker mee
Ik zou het wel kunnen (als het perse zou moeten) maar vind het gewoon niet leuk, niets aan, het voelt incompleet dat heb ik al met 1 nachtje, of als ie even een middag voor bij oma is (die woont een paar meter van ons vandaan) en soms laat ik hem daar even als ik even snel het huishouden ga doen dan mis ik al die geluidjes e.d.
we zijn in juni een weekendje onder ons 2-en weg geweest. was erg fijn, maar een week zonder haar nee. volgende week vrijdag gaan we naar tenerife en rachelle gaat gezellig met ons mee!
een vakantie dus langer dan 2 a 3 dagen zou ik ook niet willen. Maar mijn vriend en ik zijn ook weleens een weekendje weg geweest samen en dat vind ik OK. tuurlijk mis ik hem heel erg maar het is voor ons wel even fijn om niets te moeten en de hele dag ons ding te doen. maar als we terug komen is het linea recta naar Dano maandag gaan we met opa en oma en ons drieen naar landal. dat is een mooie combi, want opa en oma nemen veel zorg uit handen waardoor we af en toe wat tijd voor elkaar hebben maar toch samen met Dano zijn. ideaal toch dat kregen we van mijn schoonouders omdat we daar wel aantoe waren volgens hun
Ik ben vreselijk, ze heeft tot nu toe nog nergens zonder mij gelogeerd, dus zonder haar op vakantie zou ik helemaal niet zien zitten. Mijn ouders zijn op de wintersport gegaan toen ik baby was en ik ging naar mijn opa en oma. Toen ze terugkwamen herkende ik mijn vader niet meer, vond hij niet zo leuk. Maar goed, het is persoonlijk natuurlijk.
Wij zijn ook nooit weggeweest zonder onze kids. Ja, vanaf hun zeventiende ongeveer, toen wilden ze zelf niet meer mee. Maar zonder Jesse zou ik niet gaan. Ook geen weekendje samen met m'n man, daar hebben we het afgelopen week nog over gehad, dat we dat allebei nooit zouden willen... M'n zus is eens 6 dagen op vakantie geweest zonder haar zoontje van anderhalf. Toen ze terugkwam wou hij de eerste dag niets van haar weten! Dat vond ze toch zo erg!
Ik zou nooit iemand veroordelen maar ik moet er zelf niet aan denken. Sterker nog: Ik heb in November een psychologie weekend (verplicht op mijn opleiding) in Drenthe (hier 150 km vandaan) en heb een huisje daar bij Landal geboekt zodat mijn man en zoontje (en stiefzoontje) dichtbij zijn. Dan kan ik in de gestolen uurtjes tussendoor even langs om mijn zoontje te knuffelen. Mijn man neemt z'n moeder mee zodat het voor hem ook wat gezelliger is. Nee ik moet er echt niet aan denken, een week zonder mijn zoontje. Onze relatie heeft dat ook niet nodig moet ik zeggen. Wij hebben genoeg tijd en aandacht voor elkaar.