Wat Lieseleentje en Leonizzie ook al zeggen zou ik even doen als ik jou was. Niet te negatief en te bezorgd over laten komen, maar gewoon even benadrukken. Lekker van genieten en het proberen los te laten meid. Wij gaan volgende week een week weg, zonder ons meis. Het lijkt me heel moeilijk en ik zal haar ook enorm gaan missen maar is gewoon even nodig.
Tsja, als je denkt dat de kindjes er echt onder lijden dan zou ik niet weg gaan... dus ik neem aan dat dat ook niet zo is, dan zou ik het lekker los laten want je hebt je keuze toch al gemaakt persoonlijk zou ik helemaal niet zonder mijn meisje op vakantie gaan, ik denk dat ik dan echt geen leuke vakantie zal hebben.
Misschien versterkt het het inzicht wel in jullie zoon en snappen ze na de vakantie hem ineens een stuk beter waardoor ze in de toekomst meer rekening houden met.... Denk dat je man gelijk heeft als Hij zegt zij zitten ermee op die manier leren Ze hem wel kennen. Tja misschien wat sneu voor je zoon maar jullie hebben vast en zeker ook met zijn probleempjes ( gebruiksaanwijzing) moeten leren omgaan en dat koste ook tijd en zal vast ook niet zonder foutjes, vallen of stoten gegaan zijn. Ze bedoelden het goed. Dus mijn advies lekker genieten van je vakantie