Ik twijfel. Zonder vriend zou ik wel gaan. Ik zou hem heel erg missen, maar dat heb ik er wel voor over. Mijn dochter is een ander verhaal.. Ze gaat nu sowieso 1 week in de zomervakantie naar dr vader, dus als het net in die week zou zijn dan zou het super zijn. En anders zou ik denk ik niet gaan. Ligt echt aan de vakantie zelf en met wie ik zou gaan.
Precies dit. Heb vaak geroepen dat ik het heerlijk zou vinden,maar als het erop aan zou komen kan ik onze kleine boef echt geen week missen. We zijn altijd veel samen,en dan ineens een week niet. Mijn vriend gaat elk jaar voor ruim 2 weken naar Amerika dus daar ben ik al van gewent om zonder hem te zijn...
Heerlijk, vorig weekend zijn mijn vriend en ik met ons tweeën naar Berlijn geweest. Tijd voor elkaar als man en vrouw vinden wij erg belangrijk. Day hebben we zo nu en dan ff nodig. Ook als bijv. mijn zus me een weekje oid mee zou vragen, dan zou ik zeker mee gaan.
Oh dat lijkt me heerlijk! Maar, nee, ik zou het niet doen. Als ik daar eenmaal ben, mis ik ze te veel om nog te kunnen genieten. 1xnaar NY geweest, 4 dagen, verschrikkelijk!
Zou het zeker doen! Man en kids zullen waarschijnlijk een geweldige week hebben samen en mij absoluut niet missen!
Lijkt me heerlijk, zou ik zeker doen! Wij gaan regelmatig een weekendje weg samen, kinderen zijn dan bij opa en oma. Of een van ons tweeën gaat een nacht of weekend. Ben vorige zomer alleen met dochter een week in Nederland geweest, man bleef thuis met de jongste. Ik vind het heerlijk om met z'n allen te gaan maar af en toe wat tijd voor mezelf vind ik ook erg fijn.
Ik zeg jullie eerlijk, ik heb mijn man en kind echt niet oneindig veel gemist hoor toen ik in Turkey zat. Als alles goed gaat thuis, kan ik het goed loslaten. Ik vind er niks egoistisch aan dat ik op een standbed lag en zij niet. Of in ieder geval; ik genoot er niet minder om. Het werd me harstikke gegund door thuis en ze hadden het hartstikke leuk met zijn tweetjes.
Ik zou er geen problemen mee hebben.. Man en ik gaan ook wel eens een weekendje weg zonder kind, of een avondje uit dat ze dan gaat logeren. Zij vermaakt zich bij opa en oma en wij vermaken ons en kunnen een keertje door- en uitslapen Zonder man en kids vind ik een week wel lang, denk dat een lang weekend de max. is, maar komt ook omdat dat financieel hier lastig zou zijn en dan ten koste zou gaan van de familievakantie. Een week zou ik dan eerder doen met man maar zonder kids, en met vriendin ofzo een lang weekend..
Ja heerlijk! Ben 2 jaar terug 3 dagen weggeweest en er zitten nog eens 3 dagen in de planning. Mijn man gaat in juni 3 dagen weg. En we doen ook nog een hoop met zijn viertjes
In Oktober 5 dagen naar Istanbul geweest met mijn schoonmoeder en de vriendin van mijn zwager. Was wel heel erg leuk, maar ik vond het ook vreemd zonder man en kids. Vooral 's avonds/ 's nachts in mijn eentje in bed. Heb het wel heel erg naar mijn zin gehad. Was op schoonmoeders kosten Schoonvader ging met zijn 2 zonen 5 dagen naar Berlijn.
Ik zou het zo doen! En gun dat m'n man ook zeker. Ik zou niet willen dat het ten koste gaat van de familievakantie, want ook dat vind ik heel leuk. Dus heel snel zal het niet voorkomen bij ons. Man heeft niet zoveel vakantiedagen en dan hou je na 1 week wintersport en 3 weken zomervakantie niet veel meer over. Luxe keuze natuurlijk...