binnen blijven of naar buiten gaan bij ziek zijn?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Eline88, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Goedemorgen,

Mijn zoontje is sinds zaterdag ziek. Inmiddels is de koorts weg, maar hij hoest nog wel enorm, is verkouden en hangerig. Ik twijfel of het verstandiger is om binnen te blijven of hem toch even goed ingepakt in de buggy mee te nemen naar buiten voor wat frisse lucht. Wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

2. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.035
    113
    Ik zou even een frisse neus halen! Beterschap!

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ja ik ging dan altijd wel even lekker een rondje doen. Mits ze niet doodziek op de bank liggen he.

4. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Verplaats je is in jezelf, vind jij het lekker als je hangerig bent om naar buiten te gaan? Zo ja dan moet je het doen en anders niet.

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Niet hetzelfde he. Zelf moet je stappen. In een buggy word je rondgereden, maar heb je toch even een frisse neus en wat afwisseling.

6. Veera

Veera Niet meer actief

Ik zou wel even naar buiten gaan (hier is ze al wekenlang verkouden) maar dan wel echt goed ingepakt.
    Gisteren fietsten wij namelijk door de regen en dat heeft niet echt goed gedaan.

7. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Bedankt dames! Dan gaan we zo een klein rondje maken :) En als hij het niet fijn vindt zijn we natuurlijk ook zo weer thuis.

8. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ja hoor, hier ga ik juist even naar buiten toe als hij ziek/ hangerig is. Frisse buitenlucht is goed voor ze en zoontje knapt hier vaak juist weer wat van op.
    Inderdaad is het wat anders als je kind lamlendig op de bank ligt.

9. Flowie

Flowie Actief lid

16 apr 2013
    162
    0
    16
    Als de koorts inderdaad gezakt is zou ik even een frisse neus gaan halen. Gewoon goed inpakken :)

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.875
    113
    Zolang ze niet hondsberoerd op de bank hangen, gingen we hier gewoon naar buiten toen ze nog in de kinderwagen konden, zeker met de oudste. Ook als ze koorts had. Ze was zo vaak ziek, dan hadden we vrijwel nooit naar buiten gekund. En afleiding zorgde er bovendien voor dat ze zich in weer geval even wat minder beroerd voelde.

11. Tamar86

Tamar86 Lid

30 jun 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier mannetje met lichte longontsteking al een paar dagen ab, en ik ben vandaag toch even kort naar buiten geweest toen hij binnen ondeugend bezig was. Al dat binnen zitten in die bedompte lucht doet ook niet goed aan de luchtwegen lijkt mij zo.

12. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Ja hoor, wij gaan ook altijd gewoon naar buiten, mits het een beetje weer is. Vind dl juist heerlijk, dat gehang binnen wordt ze alleen maar lamlendiger van ...

13. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ja ik ga dan altijd wel even naar buiten. Behalve toen hij een longontsteking had toen kon hij niks meer. Maar dat heb je dan ook snel genoeg door! Beterschap!

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ja wij gaan altijd naar buiten. Gewoon goed inpakken.

15. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier gaan we ook naar buiten als ze niet hondsberoerd zijn, de oudste zat laatst zelfs nog even in de kinderwagen omdat ze echt nog heel slap was; geen koorts meer, maar wel flinke koorts gehad en flink overgegeven de dag ervoor. Ik moest echt boodschappen doen, dus hops in de kinderwagen. Kikkerde ze echt van op!

Deel Deze Pagina